
Marketing
Callback24 to widget do oddzwaniania, który widzisz w prawym dolnym rogu naszej strony internetowej.
Skutecznie pozyskuje klientów. Kiedy dzwoni – musisz odebrać, nie sposób go nie usłyszeć albo nie zauważyć. Mierzy pracę Twojego zespołu, daje znać, gdy masz nieodebrane połączenie, sprawdza skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych.
Widget do oddzwaniania w umiejętny sposób potrafi zwiększyć zaangażowanie odbiorców. Odpowiednie treści, mechanizmy wzywające do akcji sprawią, że potencjalni klienci będą chcieli z Tobą rozmawiać – nawet do 30% więcej połączeń.
Brak telefonu zwrotnego do potencjalnego klienta może skutkować, że skieruje swoje kroki do konkurencji. Narzędzie przypomni Ci, do których klientów nie oddzwoniłeś.
Widget callback24 pozwala oddzwaniać do klientów w 15 sekund. Dzięki temu dopniesz sprzedaż, rozwiejesz wątpliwości, zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków.
Zachęć użytkowników z Facebooka do pozostawienia swojego numeru i oddzwaniaj do nich w 15 sekund – dzięki integracji naszej aplikacji.
daj klientom szansę na kontakt poprzez e-mail, czat i możliwość zostawienia e-maila.
Utwórz konkretne działy i to do nich kieruj klientów. Dzięki temu nie będą musieli każdemu konsultantowi z osobna opowiadać swojej historii.
Klient poprosił o kontakt w innym terminie? Nic prostszego, zaplanuj ponownie rozmowę w kalendarzu zmieniając termin.
Pewnie znasz to zdanie, które wypowiedział Guru marketingu – John Wanamaker:
“Połowa środków przeznaczonych na reklamę jest zmarnowana, tylko która?”
Dzięki callback24 będziesz mógł się tego dowiedzieć.
Co daje Ci callback24 w działaniach marketingowych:
– zmierzysz do 50% więcej efektów ze swoich działań marketingowych za pomocą callback24 – sprawdzimy dla Ciebie, ile połączeń telefonicznych przychodzi z prowadzonych działań marketingowych
– dowiesz się, które z prowadzonych kampanii są najskuteczniejsze, z których pojawia się najwięcej klientów (e-mail, połączeń, formularzy kontaktowych).
– otrzymasz dane, których do tej pory nie miałeś – będziesz wiedział, czy klient dzwoni z polecenia, z Google, z Google Maps, czy z innych marketingowych działań.
– pokażemy Ci, ile realnie calback24 dla Ciebie zarobił
Callback24 – zobacz efekty, porównaj liczby!
Wykorzystaj Callback24 do śledzenia potencjalnych klientów ze źródeł takich jak”
Wiesz już, jak callback24 pomaga sprzedawać i optymalizować kampanie reklamowe. Jest nieoceniony w codziennym kontakcie z klientem.
Ale to nie wszystko. Callback24 dostarcza ogromnej wiedzy przydatnej przedsiębiorcy – właścicielowi firmy.
Analiza statystyk pokazuje Ci, w jaki sposób klienci kontaktują się z Twoją firmą – poprzez wybieranie tradycyjnego numeru, z użyciem widgetu callback24, przez chat albo e-mail.
Rejestrowanie rozmów przychodzących, wychodzących i callback pozwala Ci mierzyć i sprawdzać, których połączeń jest najwięcej, w jakich godzinach, w jakich okresach.
Widzisz odebrane i nieodebrane połączenia, możesz porównać czas rozmów handlowców oraz efekt ich pracy.
Otrzymujesz bazę potencjalnych klientów, z którymi rozmawiali Twoi handlowcy. Wiesz, czym byli zainteresowani, znasz tematy rozmów a nawet masz notatki i nagrania, które możesz analizować.
Widzisz efekty pracy Twoich marketingowców. Wiesz, które kampanie przyniosły efekt a które tylko pochłonęły budżet. Dzięki temu możesz lepiej planować działania promocyjne.
Realizuj kampanie mailingowe, twórz kreacje marketingowe dopasowane do Twojej grupy docelowej.
Dzięki usłudze, Twoja firma będzie w stanie obsługiwać klientów znacznie sprawniej. Zyskasz dostęp do narzędzi, które ułatwią śledzenie kontaktów z klientami, dzięki czemu każdy zapytanie zostanie obsłużone szybko i profesjonalnie.
1. Szkolenia z Callback24 – jeśli potrzebujesz wsparcia, jesteśmy gotowi dostarczyć krótkie szkolenie z korzystania z Callback24. Platforma oferuje kilka nowych funkcjonalności, takie jak kampanie, które pozwalają na importowanie numerów z zewnątrz i wykonywanie połączeń.
2. Dodatkowo, przez pierwszy miesiąc otrzymujesz Pakiet Demo Premium bez dodatkowych opłat. Daje to dostęp do wszystkich funkcjonalności platformy oraz 400 połączeń, abyś mógł poznać naszą usługę bez żadnych zobowiązań
Czy korzystasz z enova365? Nasza najnowsza integracja z Callback24 całkowicie odmieni Twoje procesy sprzedażowe i obsługę klienta. Callback24, w pełni zintegrowany z systemem ERP enova365, ułatwia codzienną pracę właścicielom firm, menedżerom i handlowcom
Chcemy dostarczyć nową wartość klientom już korzystającym z Callback24 i pokazać nowe możliwości użytkownikom enova365. Zapewniamy wsparcie techniczne oraz możliwość dalszego rozwoju integracji.
Zainteresowany? Dowiedz się więcej na naszej stronie lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, aby rozpocząć współpracę!
Więcej informacji o integracji na naszej stronie
Razem możemy zrewolucjonizować obsługę klienta i procesy sprzedażowe!
Szukasz sposobu, aby zwiększyć kontrolę nad odebranymi telefonami i efektywnie zorganizować pracę swojego działu sprzedaży? Pragniemy podzielić się z Tobą inspirującą historią sukcesu jednego z naszych klientów, który z pomocą narzędzia Callback24 odmienił swoje podejście do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą. Ten case jest idealnym przykładem tego, jak innowacyjne rozwiązania wpływają na wyniki finansowe organizacji. Czy jesteś gotów odkryć, jakie możliwości niesie za sobą Callback24? Zapraszamy do lektury!
stanęła przed wyzwaniem poprawy efektywności obsługi klienta i skrócenia czasu oczekiwania klientów na odpowiedź., czy rozsądnie lokujesz pieniądze przeznaczone na marketing
oraz brak natychmiastowego wsparcia były problemem, który miał wpływ na zamykanie kontraktów oraz brak długofalowych współprac.
było jednym z kluczowych kroków, który trzeba było podjąć. Wprowadzenie narzędzia miało ułatwić zarówno kontakt z klientami, jak i kontrolę nad przychodzącymi zapytaniami.
W listopadzie 2022 roku została opublikowana nowa strona internetowa klienta, a wraz z nią zostały wprowadzone takie funkcjonalności jak aktywne telefony. Na pierwszym przykładzie (screen nr 1) widzimy jak wzrosła liczba telefonów po publikacji nowej strony. Aktywne przyciski z numerami telefonu sprawiają, że klienci chętniej kontaktują się z firmą, a kontrola takiej ilość zapytań od potencjalnych klientów nie jest łatwa. Implementacja Callback24 to był prosty i szybki proces, dzięki wsparciu dostarczonemu przez zespół Callback24. Za pomocą narzędzia osoba nadzorująca dział sprzedaży jest w stanie zweryfikować każdy przychodzący telefon: czy został on odebrany, czy handlowiec odpowiedział na nieodebrany telefon i jaki jest efekt tych rozmów. Callback24 ma jeszcze jedną wygodną funkcjonalność: widget na stronę www do oddzwaniania. Klient może zapisać się na telefon na konkretną, dogodną godzinę i w ustalonym czasie zostanie przekierowany telefon na linii handlowiec-klient.
Zestawiając ze sobą raporty telefonów przychodzących z wychodzącymi można zobaczyć podobne wyniki. Szef działu sprzedaży może każdego dnia, dzięki Callback24, sprawdzać pracę swoich podwładnych oraz weryfikować ich skuteczność.
Aplikacja Callback24 umożliwia raportowanie telefonów na wiele różnych sposobów. Możemy dzielić telefony po źródle, tagach, połączeniach odebranych i nieodebranych. W ten sposób sprawdzimy m.in.:
W Callback24 można także zweryfikować, który z pracowników pracuje najbardziej efektywnie i to będą cenne informacje dla koordynatorów działów sprzedaży. Aplikacja daje podgląd nie tylko na ilości wykonanych i odebranych telefonów, ale również czasu rozmów. Pozwala to zmierzyć liczbę leadów związanych z kontaktem telefonicznym. Takie dane umożliwiają kontrolę skuteczność zespołu handlowców oraz zmierzyć liczbę leadów związanych z kontaktem telefonicznym.
Dzięki implementacji Callback24, zauważyliśmy znaczący wzrost satysfakcji klientów.
a efektywność zespołu sprzedażowego znacząco wzrosła. Dodatkowo, śledzenie danych i analiza interakcji za pomocą narzędzia Callback24 pozwoliły dostosować obsługę klienta do jego indywidualnych potrzeb.
Aplikacja przeniosła obsługę klienta na wyższy poziom, umożliwiając bardziej responsywne i efektywne działanie. Organizacja zyskała na tym, a klienci cieszą się szybką i efektywną obsługą. Jest to narzędzie, które warto rozważyć dla poprawy obsługi klienta, zwiększenia konkurencyjności na rynku i… monitorowanie skuteczności handlowców. Dzięki temu, że pozwala ono analizować zarówno rozmowy przychodzące, jak i wychodzące, daje całościowy pogląd na telefony w firmie.