Kategorie
Copywriting SEO

Dlaczego copywriting napisany przez copywritera podwyższy Twoje pozycje w Google?

Każdy posiadający stronę internetową w sieci dąży do tego, aby była ona pozycjonowana w Google jak najwyżej. Jednym z głównych elementów wspomagających domeny w wyszukiwarkach są właściwie napisane treści, które na niej opublikowano. 

Większość z nas w poszukiwaniu potrzebnych informacji zwraca się w pierwszej kolejności do Google. Encyklopedie, książki telefoniczne, gazety z ogłoszeniami przygotowanymi przez firmy proponujące swoje usługi odeszły już dawno do lamusa. Dziś informacje, które możemy znaleźć dzięki ogólnodostępnym wyszukiwarkom internetowym, stanowią podstawowe źródło wiedzy, bez względu na to, czy szukamy przedszkola dla dziecka, firmy remontowej, szkoły językowej, czy też dobrego kremu do skóry trądzikowej. Dziś już nawet dzieci wiedzą, jak w internetowych czeluściach znaleźć rozwiązanie zagadki przyniesionej ze szkoły, albo ulubioną bajkę. Większość z nas wie, jakie zadać pytanie, aby otrzymać poszukiwaną odpowiedź.

Co jednak zrobić, aby zostać znalezionym? Co zrobić, aby znajdowane przez internautów odpowiedzi pochodziły właśnie z naszej witryny? To proste, należy zaufać znającemu się na swojej profesji doświadczonemu copywriterowi.

Czym zajmuje się Copywriter?

Skoro wspomniany Copywriter dysponuje mocą rozwiązywania problemów tych, którzy chcieliby zostać zauważeni przez wyszukiwarki, a tym samym zna zwyczaje użytkowników sieci, warto na początek wyjaśnić kim on jest. Otóż do zawodowych obowiązków copywritera należy tworzenie i przygotowywanie:

  • ciekawych sloganów reklamowych,
  • tekstów reklamowych,
  • tekstów na strony WWW,
  • tekstów zapleczowych,
  • opisów produktów i usług (oferta handlowa),
  • wysokiej jakości artykułów eksperckich,
  • artykułów sponsorowanych,
  • tworzenie postów do publikacji w social media,
  • tekstów na blog,
  • tekstów na ulotki.

Copywriter bierze zatem udział w całym procesie tworzenia reklamy. Jego potężnym orężem jest treść, która jest tym lepsza, im bardziej kreatywny, zaangażowany, cierpliwy jest copywriter.

Jakość treści a pozycja strony

Jesteś stawiającym pierwsze kroki w świecie biznesu przedsiębiorcą i pragniesz, aby Twoja firmowa strona osiągnęła wysoką pozycję w wyszukiwarce? Jeśli tak, to musisz wiedzieć, że aktualnie nikt nie jest w stanie zagwarantować witrynie konkretnej pozycji w wynikach wyszukiwania. Co ciekawe, nawet osoby, które pracują w Google, nie mogą tego nikomu zapewnić. Wysoka pozycja w wyszukiwarce to sukces, który staje się możliwy do osiągnięcia, jeśli spełnionych zostanie kilka warunków.

Jednym z nich jest, już wspomniany, tekst, istotny zarówno dla wyszukiwarki internetowej, jak i samego użytkownika. Poszukiwanie wartościowej treści jest zadaniem robotów wyszukiwarki, które każdego dnia dokonują selekcji oraz oddzielają serwisy, które mogą być wartościowe dla użytkowników, od stron niskiej wartości. Algorytmy wyszukiwarki cenią unikatowe i merytoryczne treści, które nagradzane są wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownicy szybciej do nich trafiają omijając bezużyteczne witryny.

Odpowiednie nasycenie słowem kluczowym

Dobry copywriter, trudniący się SEO copywritingiem, to również osoba, która poza umiejętnością tworzenia ciekawej treści, posiada wiedzę na temat właściwego doboru i nasycenia tekstu słowami kluczowymi. Copywriter, musi zatem do perfekcji mieć opanowaną sztukę osiągania kilku celów jednocześnie.

Słowa kluczowe, o których mowa, są swoistymi drogowskazami umożliwiającymi dotarcie do poszukiwanych informacji, a ich wybór to podstawowa rzecz, którą należy zrobić przy tworzeniu treści na stronę internetową. Nieumiejętny dobór słów kluczowych sprawi, że cały wysiłek włożony w trakcie tworzenia tekstu pójdzie na marne. Za sprawą źle wybranych fraz nawet najlepsze treści znikają w otchłani sieci, pozostając niewidocznymi dla użytkowników. Dlatego zadanie znalezienia słów kluczowych warto powierzyć specjaliście – copywriterowi, który dodatkowo wie co zrobić, aby tekst nie został nadmiernie przesycony frazami kluczowymi.

Copywriter zna zasady!

Treści wartościowe pod względem merytorycznym, umiejętnie wzbogacone w odpowiednio dobrane słowa kluczowe, są dziś w cenie. Warto jednak pamiętać, że warunkiem zrozumienia tekstu przez odbiorcę jest umiejętność oszczędnego posługiwania się specjalistycznymi sformułowaniami, które niekoniecznie będą dobrze przyjęte przez czytelnika. W tym momencie z pomocą przychodzi copywriter – jest on w stanie przedstawić każdy, nawet najbardziej skomplikowany temat, w sposób logiczny dla każdego. Korzystając ze wsparcia takiego specjalisty można mieć również pewność, że tworzone przez niego teksty pozbawione będą błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i stylistycznych.

Twoja ocena

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *