Jakie pytania z naszej branży najczęściej Ciebie nurtują?
Zadaj je. Postaramy się na nie w najbliższym czasie odpowiedzieć.

Podaj nam adres email, odeślemy Ci odpowiedź, a następnie wykorzystamy je do nagrania Video.

    Obowiązek informacyjny* Zobacz więcej...

    Dlaczego warto współpracować z agencją 360?

    Agencja 360 realizuje kompleksowe, spójne i kompatybilne usługi marketingowe, które gwarantują wymierne efekty w sieci.

    Zapewnia:

    •   szczegółową strategię,
    •   wskazanie miejsc działań marketingowych,
    •   realizację strategii,
    •   systematyczną analizę osiąganych wyników.

    Pamiętaj, że tylko wielopłaszczyznowe działania marketingowe typu 360 stopni, przynoszą wymierne efekty w postaci lepszej widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych.

    Dążąc do osiągnięcia tych celów, doświadczeni specjaliści z agencji wykonują m.in.:

    • opracowanie strony internetowej,
    • optymalizację SEO,
    • kampanie Google Ads,
    • kampanie Facebook Ads
    • kampanie LinkedIn
    • obsługę mediów społecznościowych,
    • obsługę sklepów internetowych,
    • grafiki potrzebne do komunikacji

    Tylko dzięki wielokanałowym działaniom w sieci, strona ma szansę zostać dostrzeżona przez pożądaną  grupę docelową, a także skutecznie rywalizować z konkurencją.

    Po co mi 300 fraz, po których będę na 1. stronie Google?

    Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Dywersyfikacja działań prowadzi do maksymalizacji efektów. Wykorzystanie kilkudziesięciu, kilkuset, a nawet kilku tysięcy fraz poszerzy grono potencjalnych odbiorców. W ten sposób przedstawisz się jako ekspert w branży, który ma odpowiedź na każde zapytanie zadawane przez internautów w wyszukiwarce.Jeśli frazy te dotyczyć będą branży, w której działa firma, należy uznać je za wartościowe i potrzebne. To dzięki nim internauta jest w stanie dotrzeć do interesującej go oferty.

    Sam zrobię stronę www – wykupię szablon i ułożę ją z gotowych klocków. Czym strona zbudowana przez agencję 360 różni się od mojej?

    Liczba szablonów dostępnych w sieci jest mocno ograniczona, dlatego firmy, które z nich korzystają, często posługują się bardzo podobnymi stronami internetowymi. Nie dość, że wyglądają one niemal tak samo, to również działają w oparciu o zbliżone rozwiązania. Agencja 360 stworzy stronę unikatową, dostosowaną do konkretnych potrzeb zgłaszanych przez Ciebie i Twoich odbiorców. W ten sposób wyróżnisz się na tle konkurencji.

    Indywidualny projekt pozwoli również lepiej wykorzystać algorytmy wyszukiwarek i uzyskać wyższe miejsca w wynikach wyszukiwania. Rozwój strony nie będzie bowiem hamowany przez ograniczenia szablonu.

    Czy długoterminowa współpraca z jedną agencją się opłaca?

    Stała współpraca z jedną agencją pozwoli zachować ciągłość strategii marketingowej. Najpierw zostanie ona odpowiednio przygotowana, a następnie będzie sukcesywnie realizowana, w oparciu o przyjęte cele i wymagania. Zapewnia to spójność wszystkich działań. Zajmować będą się nimi bowiem specjaliści z jednej firmy. Wyeliminuje to ewentualne problemy komunikacyjne między kilkoma wykonawcami.

    Długoterminowa współpraca ułatwia również mierzenie efektów prowadzonych czynności marketingowych, a także ich rozbudowę, na przykład na podstawie nowych rozwiązań lub zmieniającej się sytuacji rynkowej.

    Na czym powinno zależeć klientowi, gdy przychodzi do agencji marketingowej?

    Na efektach i sposobach ich osiągnięcia. Agencja 360 dysponuje narzędziami, które pozwalają w skuteczny sposób wykorzystać dostępny budżet. Decydując się na zawarcie umowy, zyskujesz do nich dostęp. Współpraca ze specjalistami od marketingu polega więc na wypracowaniu najlepszej możliwej strategii. Bez względu na to, czy wiesz, na czym chcesz się skupić, czy może potrzebujesz, by to agencja sama wskazała optymalny kierunek.

    Nie musisz znać się na marketingu, ani na skutecznym prowadzeniu strony internetowej. Zatrudnieni wykonawcy znajdą sposób na to, aby zwiększyć potencjał Twojej firmy.

    Jakich wykonawców dobieramy do współpracy?

    Agencja 360 skupia się na kompleksowych usługach, związanych z marketingiem internetowym. Dlatego w ramach działań prowadzonych dla klienta współpracujemy z:

    • web deweloperami,
    • grafikami,
    • copywriterami,
    • specjalistami od kampanii CPC,
    • SEO-wcami,
    • filmowcami,
    • specjalistami od mediów społecznościowych.

    Wykonawcy są więc dobierani do konkretnych zadań, a także branży, w jakiej działają nasi Klienci. Do agencji 360 mogą więc zgłosić się kancelarie adwokackie, deweloperzy budowlani, sklepy motoryzacyjne, salony fryzjerskie, firmy transportowe i wszystkie inne podmioty, a także Klienci prywatni.

    Darmowe rozwiązania, które mogą pozyskiwać klientów w Google

    Wyszukiwarka Google oddaje do dyspozycji wiele darmowych narzędzi, których wykorzystanie może mieć pozytywny wpływ na widoczność strony internetowej dla potencjalnego klienta. Jest to między innymi Google Moja Firma do tworzenia wizytówek firmowych dla lokalnych klientów, system Google Ads dla reklamy CPC, a także Google Analytics, czyli zbiór statystyk strony internetowej (przydatny podczas przygotowywania i analizowania strategii promocyjnej).

    Dostęp do powyższych programów jest darmowy, dlatego korzystać z nich może każdy. Trzeba jednak wiedzieć, jak robić to skutecznie. Agencja 360 robi użytek zarówno z płatnych, jak i darmowych narzędzi, które pozwalają poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Specjaliści, dzięki swojej wiedzy, wykorzystują ich pełny potencjał, a także przygotowują szczegółowe raporty z ich obsługi. W ten właśnie sposób mogą one okazać się naprawdę przydatne.

    Skontaktuj się z nami

    Pomagamy osiągnąć sukces w sieci. Zaufaj wiedzy i doświadczeniu