Kategorie
Poradnik

Jak połączyć firmowy adres e-mail z Google

Odbieranie poczty z kont innych dostawców na Gmailu – temat powracający regularnie w zapytaniach Klientów. „Samouczek” Google nie jest zbyt przejrzysty w tej sprawie a cała procedura jest tak naprawdę banalnie prosta:

  • Zaczynamy od wejścia na stronę tutaj i wypełnienia formularza. 

Dane osobowe powinny być spójne z danymi rejestracyjnymi konta Google.
„Twój obecny adres e-mail” to pole gdzie należy wprowadzić firmowy adres email – czyli ten który chcemy połączyć z Google.
Dla jasności – to adres który ma inną domenę niż @gmail.com, np. @twojadomena.pl.
Po wszystkim wypełnieniu klikamy „Następny krok”.

g

  • W następnej kolejności należy poczekać na powiadomienie z Google.

Przyjdzie ono na podany powyżej adres “firmowy”  aby potwierdzić chęć stworzenia konta Google. Po kliknięciu w link w wiadomości konto zostanie utworzone i jednocześnie połączone z Google.

  • I w ten oto sposób połączyliśmy “firmowy” adres email z kontem Google.

Możemy zacząć już korzystać i odbierać pocztę z konta w dowolnej domenie (np. @twojadomena.pl) używając do tego celu naszego Gmaila.

2/5 - (4 votes)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *