let’s make something together

Give us a call or drop by anytime, we endeavour to answer all enquiries within 24 hours on business days.

Find us

PO Box 16122 Collins Street West
Victoria 8007 Australia

Email us

info@domain.com
example@domain.com

Phone support

Phone: + (066) 0760 0260
+ (057) 0760 0560

,

Jak szybko zmaksymalizować swoją widoczność w sieci?

  • Przez Marcin Jene
  • 28 kwietnia, 2020
  • 639 Odsłon

Bez względu na rodzaj branży, w której działa Twoja firma, z całą pewnością masz coś ciekawego do zaproponowania. Niestety strona, którą prowadzisz, i prezentujesz swoją ofertę, rzadko odwiedzana jest przez internautów, a Ci którzy tam zaglądają szybko ją opuszczają. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele. Dlatego warto poznać, choć część zasad, które ułatwią dotarcie do potencjalnych Klientów.

Po pierwsze – dobra agencja reklamowa

Jeśli zależy Ci na widocznej obecności w wyszukiwarce, doskonałym pomysłem może okazać się skorzystanie z usług profesjonalnej agencji SEO. Specjaliści w niej pracujący zajmą się niełatwym procesem pozycjonowania w pełnym wymiarze, co bardzo ważne – uwzględniają specyficzne potrzeby wynikające z branży, w której działa Twoja firma oraz dobiorą odpowiednie kanały komunikacji. Co więcej, stworzą dla Ciebie stronę internetową, zajmą się doborem słów kluczowych, oprawą graficzną, wideo, optymalizacją elementów graficznych Twojej strony www pod kątem pozycjonowania, optymalizacją strony internetowej oraz opracowaniem profesjonalnych tekstów dla Twojej strony www.

Po drugie – treść

Od zawsze słowo pisane ma moc sprawczą. Ta prawda od pewnego czasu dotyczy również treści tworzonych na strony internetowe. Odpowiedni dobór słów układających się w merytoryczne, spójne i bogate w niezbędne informacje teksty, jest doceniany bez roboty Google i odpowiednio wynagradzany. Aktualne, unikalne, a jednocześnie przydatne artykuły napisane przez osobę kompetentną, która umiejętnie posługuje się słowami kluczowymi, pozwalają:

  • zbudować długotrwałe relacje z odbiorcą,
  • wzbudzić zaufanie potencjalnego klienta,
  • zbudować pozytywny wizerunek marki.

Po trzecie – własna strona internetowa

Bez względu na to, w jakiej branży funkcjonuje Twoja firma, ile liczy sobie lat, lub ilu zatrudnia pracowników, posiadanie firmowej strony www jest koniecznością. Jest ona w pewnym sensie wizytówką firmy, która pozwala zaistnieć, zdobyć nowych klientów i przez to ma niebagatelny wpływ na rozwój biznesu. Korzyści posiadania strony internetowej jest bardzo wiele, ale żeby mogły się one urzeczywistnić należy pamiętać o kilku ważnych kwestiach:

  • przed podjęciem się jakichkolwiek działań promocyjnych dla strony internetowej, trzeba przeprowadzić jej audyt pod względem pozycjonowania oraz przydatności dla użytkowników;
  • niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności należy zadbać o stronę estetyczną witryny, musi być ona użyteczna, przejrzysta i funkcjonalna;
  • strona internetowa powinna być przystosowana do wyświetlaczy urządzeń mobilnych;
  • teksty na stronie muszą być aktualizowane.

Po czwarte – media społecznościowe

Na całym świecie media społecznościowe skupiają ludzi stanowiących najbardziej obiecującą grupę odbiorców dla firm z każdej branży. Promocja przy użyciu tego kanału komunikacji z klientem zyskuje na popularności z roku na rok. Zdaniem specjalistów wartość reklamy w mediach społecznościowych do 2020 roku sięgnie ponad 807 milionów złotych.

Poprzez korzystanie z zalet mediów społecznościowych firma otrzymuje szansę wzmocnienia swojego wizerunku, co w przyszłości może pozytywnie wpływać na wyniki sprzedażowe. Profil firmowy na Facebooku, Twitterze, G+ daje możliwość zbudowania trwałej oraz wiernej społeczności. Obserwatorzy profili różnych marek zachęceni informacjami ukazującymi się w social media, przechodzą na stronę internetową firmy i tam zapisują się do newslettera, dokonują zakupu lub pobierają materiały reklamowe.

Warto pamiętać, że treść publikowana w mediach społecznościowych powinna w jak największym stopniu angażować zgromadzonych wokół marki obserwatorów. Wszelkiego rodzaju ankiety, konkursy, sondy pozwalają wzbudzić zainteresowanie nowych klientów, a także zatrzymać zaangażowanych sympatyków firmy.

4.9/5 - (40 votes)