Kategorie
Marketing

Zastrzeżenie znaku towarowego – dlaczego warto się tym zająć?

Nazwa Twojej firmy, a także wykorzystywane znaki graficzne (logotypy) nie są chronione ot tak, po prostu. Powinny zostać w odpowiedni sposób zastrzeżone, co zabezpieczy Cię przed bezprawnym użyciem ich przez konkurencję. Zadbasz w ten sposób o swoje interesy.

Kategorie
Marketing SEO Strony www

Marketing internetowy – z czym to się je?

Trudno znaleźć drugie tak szerokie pojęcie, jakim jest marketing. A gdy dodamy do tego internet, wychodzi nam prawdziwa studnia bez dna. Zwłaszcza mając na uwadze to, jak wiele trzeba i można zrobić w sieci, by wypromować swój biznes. Mimo wszystko warto spróbować określić, jak bardzo jest to ważne i w jaki sposób najlepiej się do […]

Kategorie
Copywriting Marketing SEO

Pozycjonowanie strony na własną rękę – dlaczego się to nie opłaca?

Zastanawiasz się nad tym, by rozpocząć pozycjonowanie swojej strony samodzielnie i przy okazji nieco zaoszczędzić? Świetnie! Zapewne masz w tym doświadczenie, a Twoja witryna wcale nie wymaga działań wielu ludzi, by spełniły się Twoje plany. Jeśli nie, zastanów się jeszcze raz, gdyż podjęte decyzje mogą zaważyć o Twoim biznesie. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ […]

Kategorie
Marketing

Stwórz lejek sprzedażowy i zacznij zarabiać

Choć sprzedaż w internecie niektórym może wydać się prosta i w zasadzie bezproblemowa (dostarczam produkt, wyznaczam cenę, sprzedaję), rzeczywistość często w bolesny sposób weryfikuje te poglądy. Nagle okazuje się, że Twoja świetna oferta wcale nie przekonuje do siebie tak dużo osób, jak mogło się wydawać. Uzyskanie dobrych wyników sprzedażowych to cel, do którego prowadzi długa […]

Kategorie
Marketing

Google Ads – jak podejść do linków sponsorowanych, by coś zyskać?

Kiedy pozycjonowanie przyniesie korzyści? Jak dużo zyskam na poprawie widoczności mojej strony w wyszukiwarkach? Tego typu pytania pojawiają się niezwykle często, niekiedy nawet przed zaplanowaniem ostatecznej kampanii marketingowej. To nie one jednak powinny być decydujące. Dużo ważniejsze wydaje się bowiem to, co trzeba zrobić, by uzyskać pożądany efekt. Tu często zaczynają się schody. Pozycjonowanie jest […]

Kategorie
Marketing SEO

Dlaczego w trudnych czasach nie warto rezygnować z SEO?

Skutki ekonomiczne spowodowane obecną zapaścią gospodarczą bez wątpienia będą odczuwalne co najmniej przez parę najbliższych miesięcy. W związku z tym niektórzy przedsiębiorcy decydują się ograniczać wydatki związane z prowadzeniem działalności na wielu płaszczyznach. Jednym z posunięć jest ograniczenie działań marketingowych bądź całkowita zmiana strategii marketingowych, także pod kątem SEO. Warto jednak dokładnie przemyśleć tę kwestię […]

Kategorie
Copywriting Marketing SEO

Pozycjonowanie stron – podstawowe wiadomości

Co zrobić, aby zostać zauważonym w sieci? Jakie kroki poczynić, aby strona internetowa odniosła sukces wśród odwiedzających ją internautów? Odpowiedź na oba pytania, które dość często padają z ust osób rozpoczynających działania marketingowe online, brzmi dokładnie tak samo. W obu przypadkach idealnym panaceum okazuje się być pozycjonowanie, którego moc sprawcza rośnie wraz z powiększającym się […]

Kategorie
Marketing SEO Strony www

Co to jest marketing zintegrowany 360?

Jeśli jesteś właścicielem firmy, na której stronę internetową trafia niewielu potencjalnych klientów, powinieneś zainteresować się możliwościami marketingu zintegrowanego. Pod pojęciem tym kryją się działania, które mogą Ci pomóc w promocji oferowanych produktów bądź usług. W jedności siła, czyli na czym polega marketing zintegrowany Marketing zintegrowany (ang. Inbound Marketing) w ostatnim czasie to bardzo popularne rozwiązanie. […]

Kategorie
Marketing SEO

Dlaczego warto łączyć działania online i offline, aby zwiększyć skuteczność swojej firmy oraz handlowców

Kluczem do osiągnięcia dobrych wyników sprzedażowych i wypromowania dowolnej marki jest dobra reklama. Warunkiem sukcesu jest kampania, która dociera do jak największej liczby odbiorców, pomaga wypromować produkty/usługi, zwiększyć popyt na nie oraz zbudować zaufanie u potencjalnych klientów. Wszystkie wymienione cechy wyróżniające dobrą reklamę, stanowią jedynie jej wynik końcowy, który nie daje żadnej podpowiedzi w kwestii […]

Kategorie
Marketing SEO

Jak szybko zmaksymalizować swoją widoczność w sieci?

Bez względu na rodzaj branży, w której działa Twoja firma, z całą pewnością masz coś ciekawego do zaproponowania. Niestety strona, którą prowadzisz, i prezentujesz swoją ofertę, rzadko odwiedzana jest przez internautów, a Ci którzy tam zaglądają szybko ją opuszczają. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele. Dlatego warto poznać, choć część zasad, które ułatwią dotarcie do […]