Kategorie
Marketing Poradnik

Wyszukiwarki internetowe, poznaj 10 najpopularniejszych

Choć od wielu lat w internecie dominuje wyszukiwarka Google, wcale nie oznacza to, że jest ona jedyną, którą warto się zainteresować. Także w kontekście pozycjonowania. I z tego właśnie powodu postanowiliśmy przedstawić i przybliżyć wszystkie wyszukiwarki internetowe, które aktualnie cieszą się mniejszą bądź większą popularnością. Zarówno w Polsce, jak i na świecie. Być może stworzy […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Jak zbudować stronę internetową drukarni z agencją SEO?

Jak zbudować stronę internetową drukarni z agencją SEO?   Konkurencja na rynku poligraficznym oraz zmiany w przyzwyczajeniach konsumentów związane z rozwojem nowych technologii i owocujące m.in. zwiększoną popularnością e-booków czy też przesunięciem wydatków z reklamy drukowanej na reklamę internetową sprawiają, że drukarnia jak nigdy wcześniej potrzebuje silnej marki w internecie. Żeby budować widoczność w sieci. […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Czym jest adres URL i jak powinien wyglądać?

Adres URL strony internetowej spełnia wiele funkcji. Powinien dobrze prezentować się w materiałach reklamowych i postach publikowanych na portalach społeczności, zapadać w pamięć, zachęcać do kliknięcia, a co najważniejsze – wpływać na poprawę pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google. Poniżej znajdziesz informacje, dzięki którym dowiesz się, jak osiągnąć taki efekt i co dokładnie oznacza termin […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Meta description – do czego służą i jak je dobrze napisać?

Do kluczowych elementów promocji strony w internecie należy bez wątpienia zaliczyć znaczniki meta description, które jednak przez wiele osób bywają niedoceniane lub wręcz bagatelizowane. Z tego powodu warto omówić je dokładniej, a także wyjaśnić, jak stworzyć znacznik meta, by miał on bezpośredni wpływ na wyniki wyszukiwarki Google. Tego dowiesz się z poniższego tekstu. Co to […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Favicon – co to jest, jakie pełni funkcje, dlaczego jest ważny dla Twojej strony internetowej?

Implementacja grafik na stronie internetowej może znacząco wpłynąć na jej design, czytelność, a nawet (pośrednio) pozycję w wyszukiwarce Google. Takie funkcje spełnia Favicon, który jednak widoczny jest nie w treści witryny, a w przeglądarce. Poniżej wyjaśniamy, czym jest, jakie funkcje spełnia i dlaczego warto wykonać go w sposób profesjonalny. Co to jest Favicon? Do czego […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Na czym polega audyt UX? Kiedy go przeprowadzić i jakie korzyści gwarantuje?

Audyt UX (User Experience) to kompleksowa ocena strony internetowej (e-sklepu lub aplikacji webowej) pod kątem użyteczności dla odbiorców i wrażeń, jakie wywołuje u nich w trakcie przeglądania. Wskazuje ona elementy serwisu, które wymagają poprawy, gdyż utrudniają lub w skrajnych przypadkach całkowicie uniemożliwiają osiągnięcie przez daną firmę określonych celów biznesowych. Na czym polega audyt UX? Audyt […]

Kategorie
Marketing

Reklama na TikTok – jak ją prowadzić?

TikTok bije rekordy popularności. Już teraz aktywnie korzysta z niego ponad 1,5 miliarda osób na całym świecie. Aplikację pozwalającą nagrywać krótkie filmiki pokochano także nad Wisłą. Już co trzeci Polak ma ją w swoim smartfonie. Choć początkowo serwis służył głównie rozrywce, szybko dostrzeżono jego potencjał marketingowy. Obecnie stanowi skuteczne narzędzie do promocji biznesu w internecie. […]

Kategorie
Marketing

Jakie formaty reklam wideo są dopuszczalne w kampaniach Google Ads i jakie są najbardziej efektywne?

Szukasz skutecznego sposobu, by dotrzeć z przekazem reklamowym do nowych klientów? Może zamiast klasycznego baneru reklamowego Google Ads wybierzesz reklamę w postaci wideo? Podpowiadamy, jakie możliwości daje system reklamowy Google Ads i na jakie formaty reklam wideo warto postawić, aby zrealizować obrane cele marketingowe. Dlaczego warto zainwestować w reklamy wideo w Google Ads? Najważniejsze korzyści […]

Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma – wpływ na SEO lokalne

Prowadzisz lokalny biznes i szukasz sposobu, by zwiększyć jego widoczność w sieci? A może chcesz skuteczniej docierać do klientów? Samo założenie wizytówki w Google Moja Firma już nie wystarcza. Postaw na jej profesjonalną optymalizację i pozycjonowanie – ciesz się rozpoznawalnością i skutecznie zdobywaj klientów. Sprawdź, jak pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma wpływa na lokalne SEO […]

Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Yoast SEO – poznaj jedną z najpopularniejszych wtyczek do optymalizacji WordPressa

WordPress to system zarządzania treścią, który swoją przewagę rynkową zbudował m.in. dzięki dostępności rozlicznych wtyczek. W jego repozytorium znajduje się ponad 60 tys. rozszerzeń. Jedne giną w odmętach pluginów, inne – takie jak Yoast SEO – są wykorzystywane przez tysiące użytkowników na całym świecie. Co sprawia, że wtyczka Yoast SEO cieszy się tak dużym uznaniem? […]