let’s make something together

Give us a call or drop by anytime, we endeavour to answer all enquiries within 24 hours on business days.

Find us

PO Box 16122 Collins Street West
Victoria 8007 Australia

Email us

info@domain.com
example@domain.com

Phone support

Phone: + (066) 0760 0260
+ (057) 0760 0560

Co to jest model AIDA? Jak możesz go wykorzystać do promowania swojego biznesu?

AIDA, czyli jeden z najczęściej stosowanych modeli marketingowych, powstał pod koniec XIX wieku. Już wtedy rozumiano potrzebę realizacji nowoczesnego marketingu, nastawionego na podróż, jaką przechodzi klient od zainteresowania, aż po zakup produktu. W jaki sposób model AIDA wykorzystywany jest obecnie? Czy nadal jest tak skuteczny? Przekonaj się o tym, czytając poniższy artykuł. Co znaczy AIDA? […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 10 lutego, 2025

Pozycjonowanie lokalne – co to jest i na czym polega?

Firmy działające lokalnie, wyłącznie na wybranym obszarze (np. w jednym mieście) powinny przyjąć zupełnie inną strategię marketingową niż podmioty obecne w całym kraju. Dotyczy to także internetu. Pozycjonowanie w ich przypadku promować będzie słowa kluczowe wpisywane przez internautów znajdujących się najbliżej. To właśnie oni stanowią grupę potencjalnych klientów. Czynności tego typu tworzą pozycjonowanie lokalne. Co […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 15 stycznia, 2025

Najlepsze wtyczki dla ChatGPT – przegląd przydatnych pluginów SEO

Chat GPT to aktualnie jedno z najlepszych i najczęściej wykorzystywanych narzędzi do automatyzacji działań SEO. Pozwala przyspieszyć i ułatwić realizację strategii marketingowych, zapewnia ponadto swoim użytkownikom dostęp do bogatej wiedzy, którą tworzą dane internetowe – zbierane i analizowane na bieżąco. Swoje możliwości ChatGPT zawdzięcza jednak nie tylko podstawowej funkcjonalności, ale także (a może przede wszystkim) […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 10 grudnia, 2024

Jak usunąć negatywne opinie z Google?

Negatywne opinie w Google mogą bardzo źle wpływać na biznes. Zwłaszcza gdy jest ich dużo. Obniżają ogólną ocenę firmy, która wyświetla się w wynikach wyszukiwania i w mapach Google, a co za tym idzie, trudniej jest przez to przekonać nowych klientów do skorzystania z oferty. Doskonale wiedzą o tym właściciele rozmaitych punktów usługowych, dla których […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 10 listopada, 2024

Plan marketingowy – czym jest i czy trzeba go mieć?

Trudno wyobrazić sobie działania marketingowe bez odpowiedniego planu, który weźmie pod uwagę między innymi mocne strony marki, specyfikę rynku, czy też charakterystykę konkurencji. Jeśli nie powstanie, realizowane kampanie reklamowe mogą okazać się zbyt chaotyczne, a przez to nieskuteczne. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak powinien wyglądać skuteczny plan marketingowy, z czego się składa i kiedy […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 9 października, 2024

Jak usunąć wizytówkę Google?

Wizytówka Google Moja Firma to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych, przy pomocy którego możesz zadbać o widoczność swojego biznesu w sieci. Zarówno jej przygotowanie, jak i regularne aktualizacje będą zatem kluczowe dla strategii SEO. Gdy jednak kończysz lub zawieszasz działalność, konieczne będzie usunięcie wizytówki Google. W poniższym tekście wyjaśniamy, jak to zrobić. Czy można […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 18 września, 2024

Co to jest newsletter? Kiedy się przydaje? Jak go stworzyć?

Marketing prowadzony z wykorzystaniem listy mailingowej, na której znajdują się adresy obecnych lub potencjalnych klientów, nadal stanowi ważny element promocji marki w sieci. Zapewnia bezpośredni kontakt z wieloma odbiorcami, a jednocześnie pozwala przekazywać wartościowe treści. Do najważniejszych narzędzi tego typu strategii należy newsletter. Co to jest? Czym się charakteryzuje i w jaki sposób może wpłynąć […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 16 sierpnia, 2024

Jak zrobić rolkę na Instagramie?

Instagram Reels, czyli popularne rolki, stanowią jeden ze sposobów na zareklamowanie swojego biznesu bądź marki osobistej w mediach społecznościowych. Codziennie docierają do tysięcy (czasem wręcz milionów) osób, wśród których znaleźć mogą się Twoi nowi klienci. Zastanawiasz się, jak tworzyć rolki, do czego służą i co możesz dzięki nim zyskać? Tymi tematami zajmujemy się w poniższym […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 12 lipca, 2024

Google Tag Manager – co to jest? Do czego służy? Jak zainstalować?

GTM, czyli Google Tag Manager to przydatne narzędzie, które powinien znać każdy analityk, a także osoby odpowiedzialne za szeroko pojęty marketing internetowy. To właśnie dzięki niemu możliwa staje się prosta instalacja rozmaitych rozwiązań pozwalających lepiej śledzić ruch na stronie i jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Jeśli więc planujesz stworzenie nowej witryny, chcesz usprawnić już istniejącą […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 14 czerwca, 2024

Konwersja – co to jest i do czego służy? Jak ją mierzyć i optymalizować?

Prowadzisz biznes w sieci, jednak ruch na stronie www lub w sklepie internetowym nie przekłada się na sprzedaż? Niska konwersja to częsty problem w e-marketingu. Czy można ją pobudzić? Czym właściwie jest konwersja i jakie ma znaczenie dla biznesu online? Jak ją mierzyć i jakie działania podejmować, aby wskaźnik konwersji osiągał coraz wyższe wartości? Konwersja […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 22 maja, 2024
error: Treść jest chroniona przed kopiowaniem