Kategorie
Marketing Poradnik

Google Tag Manager – co to jest? Do czego służy? Jak zainstalować?

GTM, czyli Google Tag Manager to przydatne narzędzie, które powinien znać każdy analityk, a także osoby odpowiedzialne za szeroko pojęty marketing internetowy. To właśnie dzięki niemu możliwa staje się prosta instalacja rozmaitych rozwiązań pozwalających lepiej śledzić ruch na stronie i jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Jeśli więc planujesz stworzenie nowej witryny, chcesz usprawnić już istniejącą […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Konwersja – co to jest i do czego służy? Jak ją mierzyć i optymalizować?

Prowadzisz biznes w sieci, jednak ruch na stronie www lub w sklepie internetowym nie przekłada się na sprzedaż? Niska konwersja to częsty problem w e-marketingu. Czy można ją pobudzić? Czym właściwie jest konwersja i jakie ma znaczenie dla biznesu online? Jak ją mierzyć i jakie działania podejmować, aby wskaźnik konwersji osiągał coraz wyższe wartości? Konwersja […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Czym się zajmuje agencja marketingowa? Zyskaj profesjonalne wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swój biznes

Twoje produkty lub usługi cieszą się niewielkim zainteresowaniem? Podejmujesz działania promocyjne, lecz nie przynoszą one zadowalających efektów. A może masz wrażenie, że Twój biznes stoi w miejscu? Agencja marketingowa to miejsce, w którym otrzymasz niezbędną pomoc. Masz wątpliwości? Sprawdź, czym zajmuje się agencja marketingowa i jakich obszarach może wesprzeć Twoją firmę. Agencja marketingowa – definicja. […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Jak dobrze prowadzić fanpage na Facebooku?

Masz własny biznes i chcesz rozwijać jego obecność w mediach społecznościowych? Dowiedz się, jak prowadzić fanpage na Facebooku, aby zbudować wiarygodny wizerunek, stworzyć zaangażowaną społeczność i zwiększyć sprzedaż. Prezentujemy najważniejsze wskazówki, które możesz wdrożyć praktycznie od zaraz. Czy warto prowadzić fanpage na Facebooku?  Aktualnie Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym pod względem liczby aktywnych użytkowników. Korzystają […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Jak zdobyć obserwujących na Instagramie? Działania, które przynoszą efekty

Prowadzisz profil na Instagramie, lecz rezultaty Cię nie zadowalają? A może dopiero zamierzasz rozpocząć aktywność na IG i zastanawiasz się, jak zdobyć followersów? Przedstawiamy X porad, dzięki którym rozkręcisz swoje konto i pozyskasz obserwujących na Instagramie. Stwórz zaangażowaną społeczność, zdobywaj potencjalnych klientów i czerp korzyści wizerunkowe, prowadząc profil na IG. Dlaczego warto zacząć właśnie od […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Rich snippet, czyli jak wyróżnić stronę w wynikach wyszukiwania

Jednym ze sposobów na wyróżnienie strony w wynikach wyszukiwania Google jest wykorzystanie tak zwanych rich snippets poprzez dane strukturalne umieszczone w kodzie HTML. Dzięki nim jesteś w stanie przedstawić dodatkowe informacje na temat witryny, a co za tym idzie, przyciągnąć uwagę użytkowników w samej wyszukiwarce.   Rich snippets – czym są, przykłady i zastosowanie  Co to […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Wyszukiwarki internetowe, poznaj 10 najpopularniejszych

Choć od wielu lat w internecie dominuje wyszukiwarka Google, wcale nie oznacza to, że jest ona jedyną, którą warto się zainteresować. Także w kontekście pozycjonowania. I z tego właśnie powodu postanowiliśmy przedstawić i przybliżyć wszystkie wyszukiwarki internetowe, które aktualnie cieszą się mniejszą bądź większą popularnością. Zarówno w Polsce, jak i na świecie. Być może stworzy […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Jak zbudować stronę internetową drukarni z agencją SEO?

Jak zbudować stronę internetową drukarni z agencją SEO?   Konkurencja na rynku poligraficznym oraz zmiany w przyzwyczajeniach konsumentów związane z rozwojem nowych technologii i owocujące m.in. zwiększoną popularnością e-booków czy też przesunięciem wydatków z reklamy drukowanej na reklamę internetową sprawiają, że drukarnia jak nigdy wcześniej potrzebuje silnej marki w internecie. Żeby budować widoczność w sieci. […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Czym jest adres URL i jak powinien wyglądać?

Adres URL strony internetowej spełnia wiele funkcji. Powinien dobrze prezentować się w materiałach reklamowych i postach publikowanych na portalach społeczności, zapadać w pamięć, zachęcać do kliknięcia, a co najważniejsze – wpływać na poprawę pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google. Poniżej znajdziesz informacje, dzięki którym dowiesz się, jak osiągnąć taki efekt i co dokładnie oznacza termin […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Meta description – do czego służą i jak je dobrze napisać?

Do kluczowych elementów promocji strony w internecie należy bez wątpienia zaliczyć znaczniki meta description, które jednak przez wiele osób bywają niedoceniane lub wręcz bagatelizowane. Z tego powodu warto omówić je dokładniej, a także wyjaśnić, jak stworzyć znacznik meta, by miał on bezpośredni wpływ na wyniki wyszukiwarki Google. Tego dowiesz się z poniższego tekstu. Co to […]