Kategorie
Marketing

Jakie formaty reklam wideo są dopuszczalne w kampaniach Google Ads i jakie są najbardziej efektywne?

Szukasz skutecznego sposobu, by dotrzeć z przekazem reklamowym do nowych klientów? Może zamiast klasycznego baneru reklamowego Google Ads wybierzesz reklamę w postaci wideo? Podpowiadamy, jakie możliwości daje system reklamowy Google Ads i na jakie formaty reklam wideo warto postawić, aby zrealizować obrane cele marketingowe. Dlaczego warto zainwestować w reklamy wideo w Google Ads? Najważniejsze korzyści […]

Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma – wpływ na SEO lokalne

Prowadzisz lokalny biznes i szukasz sposobu, by zwiększyć jego widoczność w sieci? A może chcesz skuteczniej docierać do klientów? Samo założenie wizytówki w Google Moja Firma już nie wystarcza. Postaw na jej profesjonalną optymalizację i pozycjonowanie – ciesz się rozpoznawalnością i skutecznie zdobywaj klientów. Sprawdź, jak pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma wpływa na lokalne SEO […]

Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Yoast SEO – poznaj jedną z najpopularniejszych wtyczek do optymalizacji WordPressa

WordPress to system zarządzania treścią, który swoją przewagę rynkową zbudował m.in. dzięki dostępności rozlicznych wtyczek. W jego repozytorium znajduje się ponad 60 tys. rozszerzeń. Jedne giną w odmętach pluginów, inne – takie jak Yoast SEO – są wykorzystywane przez tysiące użytkowników na całym świecie. Co sprawia, że wtyczka Yoast SEO cieszy się tak dużym uznaniem? […]

Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Pozycjonowanie WordPress – jak skutecznie wypozycjonować stronę zbudowaną na najpopularniejszym CMSie?

Pozycjonowanie stron internetowych to hasło odmieniane przez wszystkie przypadki. Każdy specjalista ds. marketingu internetowego może godzinami rozprawiać nad jego istotną rolą w rozwoju biznesu w sieci. Jak jednak wygląda pozycjonowanie strony www opartej o najpopularniejszy CMS na świecie? Jak skutecznie wypozycjonować stronę WordPress? Co przesądza o sukcesie działań? Czym jest WordPress? Z czego wynika jego […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Dlaczego opinie w Google Maps są tak ważne dla biznesu?

Chcesz osiągać wyższe zyski? Pokaż potencjalnym klientom, że mogą Ci zaufać. Wykorzystaj w tym celu opinie w Google Maps. Pamiętaj jednak, że to miecz obosieczny. Z jednej strony potrafią przekonać klienta do zakupu, z drugiej skutecznie go zniechęcić. Dlaczego opinie w Google Maps odgrywają tak istotną rolę? Jak sprawić, aby pracowały na sukces biznesu? Opinie [...]
Kategorie
Marketing

Co to jest Google Trends? Czy ma wpływ na pozycjonowanie?

Internet obfituje w różne darmowe narzędzia wspierające działania z zakresu marketingu online. Ich wykorzystanie pozwala uzyskać satysfakcjonujące rezultaty niewielkim nakładem kosztów. Wśród polecanych rozwiązań można wymienić Google Trends. Co to za narzędzie? Dlaczego warto z niego korzystać? Czy ma wpływ na pozycjonowanie? Rozwiewamy wątpliwości i pokazujemy, jak Google Trends – co to? Najważniejsze korzyści Google […]

Kategorie
Marketing SEO

Największe mity o SEO – czy wiesz o wszystkich?

Wraz ze wzrostem znaczenia marketingu cyfrowego wokół SEO, które stanowi jeden z jego elementów, narosło wiele mitów. Wprowadzają one klientów w błąd i niejednokrotnie rzucają cień na całą branżę, co negatywnie wpływa na relacje biznesowe. Dlatego postanowiliśmy się z nimi rozprawić. Przedstawiamy trzy największe mity o SEO MIT I – SEO działa od razu To […]

Kategorie
Marketing

Responsywne strony internetowe – czy nadal są ważne dla wyszukiwarki Google?

Internauci do przeglądania stron www wykorzystują różne urządzenia – komputery, laptopy, tablety oraz smartfony. Żeby dana witryna wyświetlała się prawidłowo bez względu na wielkość dostępnego ekranu, a tym samym była wygodna w obsłudze i atrakcyjna w odbiorze dla internautów, musi być responsywna. Co to właściwie oznacza? Czy responsywność strony internetowej jest ważna wyłącznie dla odbiorców, […]

Kategorie
Marketing

Czy logo to najważniejszy element identyfikacji marki?

Stanowi jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej marki. Zwiększa jej rozpoznawalność i umacnia pozycję firmy na rynku. Logo, bo o nim mowa, pozwala odróżnić działalność od konkurencji i sprawia, że marka łatwiej zapada w pamięć. Warunek jest jeden – musi zostać odpowiednio zaprojektowane. Z czego więc powinno się składać? Jaką rolę odgrywa logo? Jak sprawić, […]

Kategorie
Marketing

Kampanie Google Ads – najważniejsze informacje, które musisz znać

System Google Ads oddaje w Twoje ręce mnóstwo narzędzi, z których możesz skorzystać podczas promowania swojego biznesu w sieci. Zanim jednak zaczniesz liczyć potencjalne zyski, musisz dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi. Kojarzysz w ogóle, czym jest Google Ads? To platforma pozwalająca na przygotowywanie i uruchamianie kampanii reklamowych w sieci Google – nie […]