let’s make something together

Give us a call or drop by anytime, we endeavour to answer all enquiries within 24 hours on business days.

Find us

PO Box 16122 Collins Street West
Victoria 8007 Australia

Email us

info@domain.com
example@domain.com

Phone support

Phone: + (066) 0760 0260
+ (057) 0760 0560

Oferta Pracy – Sales Assistant

  • Przez Marcin Jene
  • 20 maja, 2021
  • 505 Odsłon

Jesteśmy ONE TREND – zespołem pasjonatów marketingu internetowego. W naszej pracy dbamy o zwiększenie widoczności Klientów w sieci: realizujemy kampanie SEM, pozycjonowanie stron, optymalizację SEO, budowę stron www i platform e-commerce. Wspieramy biznes Klientów w dostarczaniu wartościowych treści, pomagamy kreować wizerunek poprzez unikatowe, spójne z marką grafiki i filmy. Cechuje nas pełne zaangażowanie w poszukiwanie najskuteczniejszych rozwiązań, identyfikujemy się z potrzebami biznesu i chętnie dzielimy się wiedzą.

Do naszego zespołu poszukujemy Sales Assistant

Miejsce pracy: Warszawa, Bródno

Opis stanowiska:

  • aktywne wsparcie operacyjne działań sprzedażowych w trakcie pozyskiwania nowych klientów i obsługi stałych klientów firmy
  • opracowywanie ofert handlowych zgodnie z layoutem firmy danego produktu
  • aktualizacja, uzupełnianie i weryfikacja umów handlowych, druków zamówień i dokumentacji firmowej zgodnie ze standardami firmy
  • nadzór zaleceń pod względem ochrony danych
  • wsparcie administracyjno-kadrowe firmy m.in. wnioski urlopowe, przygotowanie umów pracowniczych, teczki  osobowe
  • zarządzanie kalendarzem spotkań działu sprzedaży i organizacja spotkań służbowych
  • realizacja strategii wizerunkowej firmy: kampanie social media (Facebook, Linkedin), grafiki firmowe zgodnie z standardami firmy

Wymagania:

  • min. 1 rok doświadczenia  w administracji biurowej lub e-commerce w pracy w agencji marketingowej
  • praktyczna znajomość zagadnień marketingowych w tym aktywności w social mediach (Facebook, Linkedin itp.)
  • znajomość pakietu  Google Docs / MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • samodzielność oraz umiejętność analitycznego myślenia i planowania.
  • zaangażowanie i ukierunkowanie na cel
  • komunikatywność i umiejętność nawiązywania dobrych relacji
  • upór w dążeniu do celu i konsekwencja w działaniu

Oferta obejmuje:

  • pracę stacjonarną w kreatywnym zespole pasjonatów marketingu internetowego
  • umowę o pracę lub B2B ( podstawa uzależniona od doświadczenia + system premiowy)
  • dogodną lokalizację (ul. Odrowąża na Targówku) – biuro dobrze skomunikowanym z obiema liniami metra – 10 minut tramwajem do Dworca Gdańskiego, 8 minut do Dworca Wileńskiego
  • dostęp do infrastruktury firmy
  • szkolenia w akademii kompetencji – Skills Academy
  • pracę w swobodnej i nieformalnej atmosferze
  • pyszną kawę z wypasionego ekspresu ?

Chętnie poznamy Twoje doświadczenie i motywację dołączenia do naszego zespołu.

Prześlij swoje CV w poniższym formularzu kontaktowym:

    Obowiązek informacyjny* Zobacz więcej...
    Call Now Button