Kategorie
Marketing Poradnik

Jak dobrze prowadzić fanpage na Facebooku?

Masz własny biznes i chcesz rozwijać jego obecność w mediach społecznościowych? Dowiedz się, jak prowadzić fanpage na Facebooku, aby zbudować wiarygodny wizerunek, stworzyć zaangażowaną społeczność i zwiększyć sprzedaż. Prezentujemy najważniejsze wskazówki, które możesz wdrożyć praktycznie od zaraz. Czy warto prowadzić fanpage na Facebooku?  Aktualnie Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym pod względem liczby aktywnych użytkowników. Korzystają […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Jak zdobyć obserwujących na Instagramie? Działania, które przynoszą efekty

Prowadzisz profil na Instagramie, lecz rezultaty Cię nie zadowalają? A może dopiero zamierzasz rozpocząć aktywność na IG i zastanawiasz się, jak zdobyć followersów? Przedstawiamy X porad, dzięki którym rozkręcisz swoje konto i pozyskasz obserwujących na Instagramie. Stwórz zaangażowaną społeczność, zdobywaj potencjalnych klientów i czerp korzyści wizerunkowe, prowadząc profil na IG. Dlaczego warto zacząć właśnie od […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Rich snippet, czyli jak wyróżnić stronę w wynikach wyszukiwania

Jednym ze sposobów na wyróżnienie strony w wynikach wyszukiwania Google jest wykorzystanie tak zwanych rich snippets poprzez dane strukturalne umieszczone w kodzie HTML. Dzięki nim jesteś w stanie przedstawić dodatkowe informacje na temat witryny, a co za tym idzie, przyciągnąć uwagę użytkowników w samej wyszukiwarce.   Rich snippets – czym są, przykłady i zastosowanie  Co to […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Wyszukiwarki internetowe, poznaj 10 najpopularniejszych

Choć od wielu lat w internecie dominuje wyszukiwarka Google, wcale nie oznacza to, że jest ona jedyną, którą warto się zainteresować. Także w kontekście pozycjonowania. I z tego właśnie powodu postanowiliśmy przedstawić i przybliżyć wszystkie wyszukiwarki internetowe, które aktualnie cieszą się mniejszą bądź większą popularnością. Zarówno w Polsce, jak i na świecie. Być może stworzy […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Jak zbudować stronę internetową drukarni z agencją SEO?

Jak zbudować stronę internetową drukarni z agencją SEO?   Konkurencja na rynku poligraficznym oraz zmiany w przyzwyczajeniach konsumentów związane z rozwojem nowych technologii i owocujące m.in. zwiększoną popularnością e-booków czy też przesunięciem wydatków z reklamy drukowanej na reklamę internetową sprawiają, że drukarnia jak nigdy wcześniej potrzebuje silnej marki w internecie. Żeby budować widoczność w sieci. […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Czym jest adres URL i jak powinien wyglądać?

Adres URL strony internetowej spełnia wiele funkcji. Powinien dobrze prezentować się w materiałach reklamowych i postach publikowanych na portalach społeczności, zapadać w pamięć, zachęcać do kliknięcia, a co najważniejsze – wpływać na poprawę pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google. Poniżej znajdziesz informacje, dzięki którym dowiesz się, jak osiągnąć taki efekt i co dokładnie oznacza termin […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Meta description – do czego służą i jak je dobrze napisać?

Do kluczowych elementów promocji strony w internecie należy bez wątpienia zaliczyć znaczniki meta description, które jednak przez wiele osób bywają niedoceniane lub wręcz bagatelizowane. Z tego powodu warto omówić je dokładniej, a także wyjaśnić, jak stworzyć znacznik meta, by miał on bezpośredni wpływ na wyniki wyszukiwarki Google. Tego dowiesz się z poniższego tekstu. Co to […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Favicon – co to jest, jakie pełni funkcje, dlaczego jest ważny dla Twojej strony internetowej?

Implementacja grafik na stronie internetowej może znacząco wpłynąć na jej design, czytelność, a nawet (pośrednio) pozycję w wyszukiwarce Google. Takie funkcje spełnia Favicon, który jednak widoczny jest nie w treści witryny, a w przeglądarce. Poniżej wyjaśniamy, czym jest, jakie funkcje spełnia i dlaczego warto wykonać go w sposób profesjonalny. Co to jest Favicon? Do czego […]

Kategorie
Marketing Poradnik

Na czym polega audyt UX? Kiedy go przeprowadzić i jakie korzyści gwarantuje?

Audyt UX (User Experience) to kompleksowa ocena strony internetowej (e-sklepu lub aplikacji webowej) pod kątem użyteczności dla odbiorców i wrażeń, jakie wywołuje u nich w trakcie przeglądania. Wskazuje ona elementy serwisu, które wymagają poprawy, gdyż utrudniają lub w skrajnych przypadkach całkowicie uniemożliwiają osiągnięcie przez daną firmę określonych celów biznesowych. Na czym polega audyt UX? Audyt […]

Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma – wpływ na SEO lokalne

Prowadzisz lokalny biznes i szukasz sposobu, by zwiększyć jego widoczność w sieci? A może chcesz skuteczniej docierać do klientów? Samo założenie wizytówki w Google Moja Firma już nie wystarcza. Postaw na jej profesjonalną optymalizację i pozycjonowanie – ciesz się rozpoznawalnością i skutecznie zdobywaj klientów. Sprawdź, jak pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma wpływa na lokalne SEO […]