let’s make something together

Give us a call or drop by anytime, we endeavour to answer all enquiries within 24 hours on business days.

Find us

PO Box 16122 Collins Street West
Victoria 8007 Australia

Email us

info@domain.com
example@domain.com

Phone support

Phone: + (066) 0760 0260
+ (057) 0760 0560

Jak założyć Profil Firmy w Google? Poradnik krok po kroku

Profil Firmy w Google (dawniej znany jako Google Moja Firma) stanowi podstawę pozycjonowania lokalnego (choć nie tylko). Dzięki niemu Twój biznes będzie widoczny w sieci – w wyszukiwarce, czy też na mapach Google. Pozwala on ponadto przekazać klientom szereg informacji na temat prowadzonej działalności. Jak i gdzie można go założyć? Czy trzeba za niego płacić? […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 9 maja, 2025

Dropshipping – co to jest? Na czym polega i czy warto zainteresować się tym modelem biznesowym?

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga sporych nakładów czasu, pracy, a także środków pieniężnych. To skomplikowany proces, który stanowi ogromne wyzwanie – zwłaszcza dla właścicieli małych biznesów. Istnieją jednak sposoby na to, aby nieco ułatwić sobie życie. Jednym z nich jest dropshipping. Co to jest? Czego dotyczy? Tego dowiesz się z poniższego artykułu!  O co chodzi w […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 14 kwietnia, 2025

Moja aktywność Google – czym jest? Do czego służy?

Google cały czas analizuje i zapisuje Twoją aktywność w internecie. Niezależnie od tego, czy korzystasz z komputera stacjonarnego, smartfona, czy tabletu, musisz liczyć się z tym, że po każdym uruchomieniu przeglądarki Chrome (i nie tylko!), jesteś pod „obserwacją”. Zebrane dane dostępne są w narzędziu Google moja aktywność – czego dotyczą? Jak je interpretować i czy […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 12 marca, 2025

Co to jest model AIDA? Jak możesz go wykorzystać do promowania swojego biznesu?

AIDA, czyli jeden z najczęściej stosowanych modeli marketingowych, powstał pod koniec XIX wieku. Już wtedy rozumiano potrzebę realizacji nowoczesnego marketingu, nastawionego na podróż, jaką przechodzi klient od zainteresowania, aż po zakup produktu. W jaki sposób model AIDA wykorzystywany jest obecnie? Czy nadal jest tak skuteczny? Przekonaj się o tym, czytając poniższy artykuł. Co znaczy AIDA? […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 10 lutego, 2025

Pozycjonowanie lokalne – co to jest i na czym polega?

Firmy działające lokalnie, wyłącznie na wybranym obszarze (np. w jednym mieście) powinny przyjąć zupełnie inną strategię marketingową niż podmioty obecne w całym kraju. Dotyczy to także internetu. Pozycjonowanie w ich przypadku promować będzie słowa kluczowe wpisywane przez internautów znajdujących się najbliżej. To właśnie oni stanowią grupę potencjalnych klientów. Czynności tego typu tworzą pozycjonowanie lokalne. Co […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 15 stycznia, 2025

Najlepsze wtyczki dla ChatGPT – przegląd przydatnych pluginów SEO

Chat GPT to aktualnie jedno z najlepszych i najczęściej wykorzystywanych narzędzi do automatyzacji działań SEO. Pozwala przyspieszyć i ułatwić realizację strategii marketingowych, zapewnia ponadto swoim użytkownikom dostęp do bogatej wiedzy, którą tworzą dane internetowe – zbierane i analizowane na bieżąco. Swoje możliwości ChatGPT zawdzięcza jednak nie tylko podstawowej funkcjonalności, ale także (a może przede wszystkim) […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 10 grudnia, 2024

Jak usunąć negatywne opinie z Google?

Negatywne opinie w Google mogą bardzo źle wpływać na biznes. Zwłaszcza gdy jest ich dużo. Obniżają ogólną ocenę firmy, która wyświetla się w wynikach wyszukiwania i w mapach Google, a co za tym idzie, trudniej jest przez to przekonać nowych klientów do skorzystania z oferty. Doskonale wiedzą o tym właściciele rozmaitych punktów usługowych, dla których […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 10 listopada, 2024

Plan marketingowy – czym jest i czy trzeba go mieć?

Trudno wyobrazić sobie działania marketingowe bez odpowiedniego planu, który weźmie pod uwagę między innymi mocne strony marki, specyfikę rynku, czy też charakterystykę konkurencji. Jeśli nie powstanie, realizowane kampanie reklamowe mogą okazać się zbyt chaotyczne, a przez to nieskuteczne. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak powinien wyglądać skuteczny plan marketingowy, z czego się składa i kiedy […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 9 października, 2024

Jak usunąć wizytówkę Google?

Wizytówka Google Moja Firma to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych, przy pomocy którego możesz zadbać o widoczność swojego biznesu w sieci. Zarówno jej przygotowanie, jak i regularne aktualizacje będą zatem kluczowe dla strategii SEO. Gdy jednak kończysz lub zawieszasz działalność, konieczne będzie usunięcie wizytówki Google. W poniższym tekście wyjaśniamy, jak to zrobić. Czy można […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 18 września, 2024

Co to jest newsletter? Kiedy się przydaje? Jak go stworzyć?

Marketing prowadzony z wykorzystaniem listy mailingowej, na której znajdują się adresy obecnych lub potencjalnych klientów, nadal stanowi ważny element promocji marki w sieci. Zapewnia bezpośredni kontakt z wieloma odbiorcami, a jednocześnie pozwala przekazywać wartościowe treści. Do najważniejszych narzędzi tego typu strategii należy newsletter. Co to jest? Czym się charakteryzuje i w jaki sposób może wpłynąć […]

  • Marcin Jene
    Marcin Jene
  • 16 sierpnia, 2024
error: Treść jest chroniona przed kopiowaniem