Strona Firmowa

Emil Gawinek

Strona internetowa Pana Emila Gawinka jest jednym z najszybciej zrealizowanych projektów w naszej firmie, a jednocześnie jednym z tych, który wyjątkowo udowodnił, jak istotne jest zaufanie między klientem a wykonawcą. Pan Emil od samego początku obdarzył nas pełnym zaufaniem, co pozwoliło na sprawną i efektywną realizację projektu.

Wspólnie z Panem Emilem wybraliśmy odpowiednie słowa kluczowe, które miały na celu poprawienie widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych. Zajęliśmy się także przygotowaniem treści na stronę, dostosowując ją do potrzeb klienta oraz jego branży, dbając o odpowiednią jakość copywritingu, który nie tylko informował, ale także angażował odwiedzających stronę.

Jednym z kluczowych elementów, który znacząco ułatwił nam pracę, była ogromna ilość materiałów zdjęciowych, jakimi Pan Emil dysponował. Jako osoba o dużym doświadczeniu w swojej branży, posiadał szeroki zbiór zdjęć dokumentujących jego realizacje. Dzięki temu mogliśmy wzbogacić stronę o profesjonalne fotografie, które doskonale oddają charakter jego pracy. Obrazy te stanowią nie tylko świetne uzupełnienie treści, ale również stanowią ważny element prezentacji usług i **jakości wykonywanych realizacji.

Zaufanie Pana Emila, jego profesjonalizm oraz bogaty materiał zdjęciowy sprawiły, że proces budowy strony przebiegł bardzo sprawnie, a efekt końcowy jest w pełni zgodny z oczekiwaniami klienta. Strona internetowa stała się doskonałym narzędziem promującym działalność Pana Emila, zyskując uznanie zarówno wśród jego obecnych, jak i potencjalnych klientów.

Lista wykonanych prac

  1. Analiza konkurencji klienta
  2. Analiza mocnych stron konkurencji plus konfrontacja z mocnymi stronami klienta
  3. Analiza stron internetowych i jej zawartości u konkurencji
  4. Zbudowanie przemyślanej struktury strony www klienta, wykorzystując wcześniej przeanalizowane przewagi konkurencyjne
  5. Napisanie treści
  6. Wybór zdjęć z materiałów klienta
  7. Wybór zdjęć komercyjnych
  8. Koordynacja procesu współpracy i komunikacji Pana Emila i Agencji
  9. Poukładanie wszystkich materiałów z podziałem na podstrony- spotkanie z klientem
  10. Zakodowanie strony głównej plus podstrony
  11. Omówienie uwag z klientem
  12. Zakodowanie pozostałych podstron
  13. Finalny akcept klienta
  14. Publikacja strony www
  15. Optymalizacja strony pod wyszukiwarkę Google