Pozycjonowanie stron Gdańsk – zainwestuj w działania, które przynoszą realne rezultaty
Internet dał firmom niespotykane dotąd możliwości pozyskiwania klientów. Nie każdy jednak przedsiębiorca w pełni z nich korzysta, tracąc w ten sposób szansę na wyższe zyski. Na szczęście, można inaczej. Wystarczy, że – prowadząc działalność w stolicy województwa pomorskiego i mając własną witrynę – uzupełnisz swoją strategię rozwojową o działania z zakresu marketingu internetowego, takie jak pozycjonowanie stron Gdańsk, a po kilku miesiącach zauważysz różnicę.
Proces pozycjonowania stron internetowych obejmuje szereg działań, które prowadzą do zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google, pojawiających się za każdym razem, gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę określoną frazę kluczową. Uszeregowaniem stron internetowych zajmują się algorytmy Google – przypisują one najwyższe miejsca tym witrynom, które według nich najlepiej odpowiadają na zapytanie internauty.
Im wyższą pozycję zajmuje witryna w wyszukiwarce Google, tym lepiej. Ma to bowiem wpływ na szereg czynników, które stanowią o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku i determinują jego sukces. Proces pozycjonowania stron internetowych:
- zwiększa liczbę odwiedzin i ruch na stronie www,
- pozwala pozyskać nowych klientów i utrzymać dotychczasowych,
- buduje rozpoznawalność marki w sieci,
- sprzyja osiąganiu wyższych zysków,
- ułatwia budowanie przewagi konkurencyjnej.
Prace na rzecz uzyskania przez stronę www jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania można prowadzić także w przypadku innych wyszukiwarek, takich jak Bing, Yahoo czy też Yandex. Niemniej ponad 90 proc. wszystkich użytkowników internetu korzysta z Google. W Polsce odsetek ten jest jeszcze większy i wynosi 97 proc. Z tego względu dla większości biznesów działających w Gdańsku pozycjonowanie stron Gdańsk przyniesie najlepsze rezultaty nie gdzie indziej jak właśnie w wyszukiwarce Google.