Kategorie
Marketing SEO Strony www

Marketing internetowy – z czym to się je?

Trudno znaleźć drugie tak szerokie pojęcie, jakim jest marketing. A gdy dodamy do tego internet, wychodzi nam prawdziwa studnia bez dna. Zwłaszcza mając na uwadze to, jak wiele trzeba i można zrobić w sieci, by wypromować swój biznes. Mimo wszystko warto spróbować określić, jak bardzo jest to ważne i w jaki sposób najlepiej się do […]

Kategorie
Copywriting Marketing SEO

Pozycjonowanie strony na własną rękę – dlaczego się to nie opłaca?

Zastanawiasz się nad tym, by rozpocząć pozycjonowanie swojej strony samodzielnie i przy okazji nieco zaoszczędzić? Świetnie! Zapewne masz w tym doświadczenie, a Twoja witryna wcale nie wymaga działań wielu ludzi, by spełniły się Twoje plany. Jeśli nie, zastanów się jeszcze raz, gdyż podjęte decyzje mogą zaważyć o Twoim biznesie. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ […]

Kategorie
Copywriting SEO Strony www

Zapełnij swoją stronę treścią! Postaw na sprawdzony SEO Copywriting

Roboty Google od dłuższego czasu doskonale wiedzą, że dobra, wartościowa strona internetowa musi być zapełniona ciekawą, merytoryczną treścią. Najlepiej odpowiednią dostosowaną pod kryteria procesu indeksowania. A czy Ty o tym wiesz? No właśnie. Właściciele stron www bardzo często bagatelizują znaczenie znajdujących się na nich treści. W rezultacie decydują się na teksty stworzone w kreatorze lub […]

Kategorie
Copywriting SEO

Co to jest SEO, czyli optymalizacja stron internetowych

Optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (ang. SEO – Search Engine Optimization) odnosi się do wszelkich działań, które można podjąć bezpośrednio na stronie www w celu poprawy jej odbioru przez wyszukiwarkę, a w rezultacie zwiększenia jej pozycji w rankingach wyszukiwania. Optymalizacja strony www (znana również jako on-site SEO) to praktyka polegająca na ulepszaniu wielu […]

Kategorie
Copywriting SEO

Czy audyt treści pomoże w optymalizacji strony internetowej?

Czy strona ma działać jak błyskawica? Tak. Czy ma się klikać? Jeszcze jak! Zgłaszając się do agencji marketingowej, oczekujesz konkretnych efektów, najlepiej w postaci wysokich miejsc w wyszukiwarce Google. Jest to w pełni zrozumiałe, w końcu tylko w taki sposób możesz dotrzeć do nowych klientów i sprawić, że Twoja firma zyska na rozgłosie. Czy jednak […]

Kategorie
Marketing SEO

Dlaczego w trudnych czasach nie warto rezygnować z SEO?

Skutki ekonomiczne spowodowane obecną zapaścią gospodarczą bez wątpienia będą odczuwalne co najmniej przez parę najbliższych miesięcy. W związku z tym niektórzy przedsiębiorcy decydują się ograniczać wydatki związane z prowadzeniem działalności na wielu płaszczyznach. Jednym z posunięć jest ograniczenie działań marketingowych bądź całkowita zmiana strategii marketingowych, także pod kątem SEO. Warto jednak dokładnie przemyśleć tę kwestię […]

Kategorie
Copywriting Marketing SEO

Pozycjonowanie stron – podstawowe wiadomości

Co zrobić, aby zostać zauważonym w sieci? Jakie kroki poczynić, aby strona internetowa odniosła sukces wśród odwiedzających ją internautów? Odpowiedź na oba pytania, które dość często padają z ust osób rozpoczynających działania marketingowe online, brzmi dokładnie tak samo. W obu przypadkach idealnym panaceum okazuje się być pozycjonowanie, którego moc sprawcza rośnie wraz z powiększającym się […]

Kategorie
Copywriting SEO

Dlaczego copywriting napisany przez copywritera podwyższy Twoje pozycje w Google?

Każdy posiadający stronę internetową w sieci dąży do tego, aby była ona pozycjonowana w Google jak najwyżej. Jednym z głównych elementów wspomagających domeny w wyszukiwarkach są właściwie napisane treści, które na niej opublikowano.  Większość z nas w poszukiwaniu potrzebnych informacji zwraca się w pierwszej kolejności do Google. Encyklopedie, książki telefoniczne, gazety z ogłoszeniami przygotowanymi przez […]

Kategorie
Marketing SEO Strony www

Co to jest marketing zintegrowany 360?

Jeśli jesteś właścicielem firmy, na której stronę internetową trafia niewielu potencjalnych klientów, powinieneś zainteresować się możliwościami marketingu zintegrowanego. Pod pojęciem tym kryją się działania, które mogą Ci pomóc w promocji oferowanych produktów bądź usług. W jedności siła, czyli na czym polega marketing zintegrowany Marketing zintegrowany (ang. Inbound Marketing) w ostatnim czasie to bardzo popularne rozwiązanie. […]

Kategorie
Marketing SEO

Dlaczego warto łączyć działania online i offline, aby zwiększyć skuteczność swojej firmy oraz handlowców

Kluczem do osiągnięcia dobrych wyników sprzedażowych i wypromowania dowolnej marki jest dobra reklama. Warunkiem sukcesu jest kampania, która dociera do jak największej liczby odbiorców, pomaga wypromować produkty/usługi, zwiększyć popyt na nie oraz zbudować zaufanie u potencjalnych klientów. Wszystkie wymienione cechy wyróżniające dobrą reklamę, stanowią jedynie jej wynik końcowy, który nie daje żadnej podpowiedzi w kwestii […]