Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma – wpływ na SEO lokalne

Prowadzisz lokalny biznes i szukasz sposobu, by zwiększyć jego widoczność w sieci? A może chcesz skuteczniej docierać do klientów? Samo założenie wizytówki w Google Moja Firma już nie wystarcza. Postaw na jej profesjonalną optymalizację i pozycjonowanie – ciesz się rozpoznawalnością i skutecznie zdobywaj klientów. Sprawdź, jak pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma wpływa na lokalne SEO […]

Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Yoast SEO – poznaj jedną z najpopularniejszych wtyczek do optymalizacji WordPressa

WordPress to system zarządzania treścią, który swoją przewagę rynkową zbudował m.in. dzięki dostępności rozlicznych wtyczek. W jego repozytorium znajduje się ponad 60 tys. rozszerzeń. Jedne giną w odmętach pluginów, inne – takie jak Yoast SEO – są wykorzystywane przez tysiące użytkowników na całym świecie. Co sprawia, że wtyczka Yoast SEO cieszy się tak dużym uznaniem? […]

Kategorie
Marketing Poradnik SEO

Pozycjonowanie WordPress – jak skutecznie wypozycjonować stronę zbudowaną na najpopularniejszym CMSie?

Pozycjonowanie stron internetowych to hasło odmieniane przez wszystkie przypadki. Każdy specjalista ds. marketingu internetowego może godzinami rozprawiać nad jego istotną rolą w rozwoju biznesu w sieci. Jak jednak wygląda pozycjonowanie strony www opartej o najpopularniejszy CMS na świecie? Jak skutecznie wypozycjonować stronę WordPress? Co przesądza o sukcesie działań? Czym jest WordPress? Z czego wynika jego […]

Kategorie
Marketing SEO

Największe mity o SEO – czy wiesz o wszystkich?

Wraz ze wzrostem znaczenia marketingu cyfrowego wokół SEO, które stanowi jeden z jego elementów, narosło wiele mitów. Wprowadzają one klientów w błąd i niejednokrotnie rzucają cień na całą branżę, co negatywnie wpływa na relacje biznesowe. Dlatego postanowiliśmy się z nimi rozprawić. Przedstawiamy trzy największe mity o SEO MIT I – SEO działa od razu To […]

Kategorie
SEO

Zaufaj specjalistom i zleć audyt SEO swojej strony internetowej

Mała liczba unikalnych użytkowników, niewielki ruch na kluczowych podstronach, słaba konwersja i brak perspektyw na zdobycie wysokich pozycji w Google – brzmi znajomo? Jeśli tak, Twoja strona internetowa potrzebuje kompleksowego audytu. Bez niego nie masz co liczyć na zwiększenie sprzedaży, ani poprawę rozpoznawalności swojej firmy w sieci. Niestety, taka jest brutalna prawda. Bez właściwej strategii […]

Kategorie
Marketing SEO

Zastanawiasz się, jak pozyskiwać klientów w internecie? O tym musisz pamiętać!

Trudno o bardziej wyświechtane stwierdzenie od tego, że internet zapewnia mnóstwo możliwości sprzedażowych. Jednocześnie trudno o stwierdzenie prawdziwsze. Warto jednak pamiętać o tym, że kryje się w nim pewna pułapka, przez którą początkowe, bardzo optymistyczne plany i założenia często są brutalnie weryfikowane przez rzeczywistość. Ne jest bowiem trudno wejść do internetu i zacząć sprzedawać. Stworzenie […]

Kategorie
SEO

6 przydatnych wskazówek na temat optymalizacji zdjęć pod SEO

Trudno wyobrazić sobie stronę internetową bez zdjęć oraz innego rodzaju grafik. Logotyp, wykresy, miniaturki przy tekstach – wszystko to ma ogromny wpływ na doświadczenia internautów korzystających z zasobów witryny. W podobny sposób tego typu pliki oddziałują na algorytmy Google. Jak to możliwe? Oczywiście roboty nie oceniają warstwy artystycznej. Nie zachwycą się umiejętnym doborem zdjęcia do […]

Kategorie
SEO

Przyczyny zawieszenia profilu Google Moja Firma – co robić? Jak naprawić?

Profil Google Moja Firma może okazać się niezwykle przydatnym narzędziem budowania marki w sieci, a także zdobywania wyższych pozycji w wyszukiwarce. Pomimo wszelkich starań, związanych między innymi z optymalizacją publikowanych wizytówek GMF, możesz stracić do niego dostęp. Dlaczego tak się dzieje i co trzeba zrobić, by go odzyskać? Czym skutkuje zawieszenie profilu w Google Moja […]

Kategorie
SEO

Co to jest SXO i jak wpływa na pozycję strony w Google?

Od co najmniej kilkunastu miesięcy Google wprowadza zmiany, które promują strony internetowe nastawione przede wszystkim na pozytywne doświadczenia użytkownika. Dziedzina User Experience (UX) stała się kluczowa, także w kontekście pozycjonowania. Dowodem na to jest znaczący wzrost znaczenia terminu SXO. Co oznacza i jaki może mieć wpływ na właścicieli stron www?

Kategorie
Marketing SEO Strony www

Trendy w pozycjonowaniu stron na 2022 rok – co się zmieni?

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie stron internetowych to dziedzina, która zmienia się nieustannie. Wynika to między innymi z rozwoju wyszukiwarki Google, a także różnych zachowań odbiorców treści. Właściciele witryn są więc zmuszeni dostosowywać swoje działania marketingowe do aktualnej sytuacji w sieci. Nie inaczej będzie w 2022 roku, który być może nie przyniesie żadnych rewolucyjnych […]