Kategorie
Marketing SEO

Największe mity o SEO – czy wiesz o wszystkich?

Wraz ze wzrostem znaczenia marketingu cyfrowego wokół SEO, które stanowi jeden z jego elementów, narosło wiele mitów. Wprowadzają one klientów w błąd i niejednokrotnie rzucają cień na całą branżę, co negatywnie wpływa na relacje biznesowe. Dlatego postanowiliśmy się z nimi rozprawić. Przedstawiamy trzy największe mity o SEO MIT I – SEO działa od razu To […]

Kategorie
SEO

Zaufaj specjalistom i zleć audyt SEO swojej strony internetowej

Mała liczba unikalnych użytkowników, niewielki ruch na kluczowych podstronach, słaba konwersja i brak perspektyw na zdobycie wysokich pozycji w Google – brzmi znajomo? Jeśli tak, Twoja strona internetowa potrzebuje kompleksowego audytu. Bez niego nie masz co liczyć na zwiększenie sprzedaży, ani poprawę rozpoznawalności swojej firmy w sieci. Niestety, taka jest brutalna prawda. Bez właściwej strategii […]

Kategorie
Marketing SEO

Zastanawiasz się, jak pozyskiwać klientów w internecie? O tym musisz pamiętać!

Trudno o bardziej wyświechtane stwierdzenie od tego, że internet zapewnia mnóstwo możliwości sprzedażowych. Jednocześnie trudno o stwierdzenie prawdziwsze. Warto jednak pamiętać o tym, że kryje się w nim pewna pułapka, przez którą początkowe, bardzo optymistyczne plany i założenia często są brutalnie weryfikowane przez rzeczywistość. Ne jest bowiem trudno wejść do internetu i zacząć sprzedawać. Stworzenie […]

Kategorie
SEO

6 przydatnych wskazówek na temat optymalizacji zdjęć pod SEO

Trudno wyobrazić sobie stronę internetową bez zdjęć oraz innego rodzaju grafik. Logotyp, wykresy, miniaturki przy tekstach – wszystko to ma ogromny wpływ na doświadczenia internautów korzystających z zasobów witryny. W podobny sposób tego typu pliki oddziałują na algorytmy Google. Jak to możliwe? Oczywiście roboty nie oceniają warstwy artystycznej. Nie zachwycą się umiejętnym doborem zdjęcia do […]

Kategorie
SEO

Przyczyny zawieszenia profilu Google Moja Firma – co robić? Jak naprawić?

Profil Google Moja Firma może okazać się niezwykle przydatnym narzędziem budowania marki w sieci, a także zdobywania wyższych pozycji w wyszukiwarce. Pomimo wszelkich starań, związanych między innymi z optymalizacją publikowanych wizytówek GMF, możesz stracić do niego dostęp. Dlaczego tak się dzieje i co trzeba zrobić, by go odzyskać? Czym skutkuje zawieszenie profilu w Google Moja […]

Kategorie
SEO

Co to jest SXO i jak wpływa na pozycję strony w Google?

Od co najmniej kilkunastu miesięcy Google wprowadza zmiany, które promują strony internetowe nastawione przede wszystkim na pozytywne doświadczenia użytkownika. Dziedzina User Experience (UX) stała się kluczowa, także w kontekście pozycjonowania. Dowodem na to jest znaczący wzrost znaczenia terminu SXO. Co oznacza i jaki może mieć wpływ na właścicieli stron www?

Kategorie
Marketing SEO Strony www

Trendy w pozycjonowaniu stron na 2022 rok – co się zmieni?

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie stron internetowych to dziedzina, która zmienia się nieustannie. Wynika to między innymi z rozwoju wyszukiwarki Google, a także różnych zachowań odbiorców treści. Właściciele witryn są więc zmuszeni dostosowywać swoje działania marketingowe do aktualnej sytuacji w sieci. Nie inaczej będzie w 2022 roku, który być może nie przyniesie żadnych rewolucyjnych […]

Kategorie
SEO

Skuteczne SEO – najważniejsze pytania, które musisz zadać agencji kreatywnej

Jeśli myślisz, że twoja strona internetowa stanie się lepiej widoczna w sieci bez SEO, niestety musisz zastanowić się nad tym jeszcze raz. Statystyki, raporty i badania są nieubłagane – nie da się zaistnieć w Google bez konkretnej strategii optymalizacyjnej, gwarantującej spełnienie wymagań algorytmów. Bez tego trudno liczyć na wysokie pozycje w Google. Zastanawiasz się zapewne, […]

Kategorie
Marketing SEO

Jak w sposób optymalny wykorzystać budżet w Google Ads?

Reklama kosztuje. Na pewno o tym wiesz, w końcu co miesiąc z bólem serca planujesz, jak duże kwoty przeznaczysz na działania promocyjne. Liczysz, szukasz, sprawdzasz i zastanawiasz się, czy podjęta przez Ciebie decyzja jest słuszna. Czy ustalony budżet jest zbyt mały, zbyt duży czy może w sam raz? Spokojnie, takie dylematy ma każdy właściciel firmy […]

Kategorie
SEO

SEO od podstaw – o czym pamiętać na samym początku?

Wyszukiwarka Google może stać się Twoim sprzymierzeńcem, dzięki któremu skutecznie zwiększysz zasięg własnej strony internetowej. Sprawisz także, że zaczną ją odwiedzać osoby potencjalnie zainteresowane dostępnymi produktami i usługami. Brzmi zachęcająco, prawda? Uzyskanie takich efektów nie jest jednak proste.