Odkryj, jak przekształcić użytkowników wyszukujących Twoją firmę w Google lub Mapach Google w lojalnych klientów. Wykorzystaj możliwości Wizytówki Google, aby wyróżnić się na tle konkurencji! Skorzystaj z usług One Trend!

Wizytówka Google Moja Firma daje wiele możliwości dla rozwoju firmy. Możesz udostępniać grafik pracy, lokalizację, ceny i inne cenne dla klienta informacje.

Jeden z najlepszych przykładów możliwości wizytówki to przypadek naszego klienta. Posiadał dobrze znany biznes, ale później zdecydował się na otworzenie jeszcze jednej działalności. W trakcie budowanie strony internetowej, założył wizytówkę Google Moja firma, która reprezentowała firmę i przyciągała klientów. Już po kilku dniach, klient dostał duże zamówienie, mając tylko wizytówkę.

Jeżeli chcesz szybko znaleźć klientów i zwiększyć sprzedaż – skontaktuj się z nami!

Wizytówka Google Moja Firma

Czym jest Google Moja Firma?

Google Moja Firma (Google My Business, GMB, GMF) to bezpłatne narzędzie oferowane przez Google, które umożliwia właścicielom firm zarządzanie swoją obecnością online. Dzięki wizytówce Google Moja Firma przedsiębiorstwa mogą udostępniać kluczowe informacje o swojej działalności, takie jak godziny otwarcia, adres, numer telefonu, zdjęcia, oferty specjalne i wiele innych.
Jeżeli nie realizujesz potencjału swojej wizytówki, skontaktuj się z nami!

Zwiększona widoczność w wyszukiwarce

Zwiększona widoczność w wyszukiwarce

Założenie wizytówki może znacząco wpłynąć na lokalne SEO, pomagając Twojej firmie pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwania Google. Klienci szukający produktów lub usług w Twojej okolicy o wiele łatwiej znajdą Twoją firmę, co zwiększy ruch na stronie.

Budowanie zaufania do firmy

Budowanie zaufania do firmy

Firmy posiadające zweryfikowaną i ciągle aktualizowaną wizytówkę są postrzegane jako bardziej wiarygodne. To zwiększa zaufanie klientów do Twojej firmy i skłania ich do skorzystania z przedstawionej oferty.

Prezentacja produktów i usług

Prezentacja produktów i usług

Wizytówka to pierwsze, co widzi klient, więc wizualna prezentacja Twoich produktów lub usług jest ważnym elementem. Wizytówka pozwala dodawać zdjęcia i opisy oferowanych produktów, aby zwiększyć zaangażowanie klientów.

Monitorowanie reputacji firmy

Monitorowanie reputacji firmy

Google Moja Firma pozwala na zarządzanie recenzjami klientów. Jest możliwość odpowiadania na opinii oraz zgłoszenie fałszywych. Dzięki tej funkcji możesz zbudować pozytywną reputację, która będzie pracować na Ciebie.

Wygoda dla klientów

Wygoda dla klientów

Jeżeli Twoja wizytówka jest uzupełniona i na czas aktualizowana, to Twoi klienci będą mogli łatwo i wygodnie skontaktować z firmą oraz zaplanować wizytę.

Lepsza interakcja z klientami

Lepsza interakcja z klientami

Za pośrednictwem wizytówki klient może łatwo i szybko znaleźć ważne dla niego informacje, dzięki czemu będzie bardziej zdecydowany na zakup. Warto też zauważyć, że wizytówka umożliwia efektywną komunikację, co również wpływa na wzrost satysfakcji klientów.

Chcesz, aby Twoja firma rozwijała się,
a wizytówka przynosiła same korzyści?

Zarządzanie Reputacją Online

Reputacja firmy odgrywa ważną rolę w kreowaniu jej wizerunku na rynku. W tym momencie, gdzie większość konsumentów szuka informacji online, wizytówka Google Moja Firma jest pierwszym kontaktem potencjalnych klientów z Twoją firma. Klient opiera się na otrzymane z niej dane przy wyborze Twojej marki. Jeżeli nie masz uzupełnionej wizytówki albo nie korzystasz w pełni z jej mocy, to skontaktuj się z nami, i pomożemy Ci wykorzystać jej pełen potencjał.

image
image

Dlaczego reputacja online jest ważna dla firmy?

W naszych czasach reputacja online jest kluczowym elementem przy podejmowaniu klientem decyzji o zakupie, bo wszystkie informacje o firmach użytkownicy szukają w Google. Opinie i recenzje, które umieszczasz znacząco wpływają na wybór produktu/usługi i wywołują u potencjalnych klientów zaufanie albo mogą odstraszyć od Twojej marki. Ze względu na to, zarządzanie wizytówką Google Moja Firma jest niezbędne i wartościowe dla firmy.

Nasza oferta

Oferujemy pomoc przy zgłaszaniu niewiarygodnych lub fałszywych opinii. Zleć nam wykonanie zgłoszeń do Google w sprawie nieprawdziwych opinii i utrzymanie kontaktu z supportem Google w czasie trwania całego procesu. Wspieramy Twoją firmę w przestrzeni online i monitorujemy jej reputację, reagując na wszelkie opinie i komentarze. Odpowiadamy na zostawiane recenzje w uprzejmy i profesjonalny sposób, budując pozytywny wizerunek Twojej firmy.

Google Moja Firma daje możliwość, aby klient dzielił się swoją opinią na temat produktów i usług. Zachęcaj klientów do pokazania lub sfotografowania tego, co u ciebie kupili, zjedli albo jak wyglądała Twoja usługa i jaka była jej jakość.

Istnieje też ryzyko, że otrzymasz niezbyt pochlebne opinie, ale w takim wypadku sformułujemy dobrą odpowiedź, która przedstawi Ciebię jako osobę, która jest otwarta na feedback klientów. To tylko wzmocni Twoją pozycję na rynku i przyciągnie nowych klientów.

image

Wykorzystaj Wizytówkę Google Moja Firma aby zwiększyć widoczność Twojej Firmy

Zapewnij precyzyjną lokalizację

Udostępnij link do swojej lokalizacji na wizytówce, aby umożliwić szybki i bezproblemowy dojazd do Twojej firmy. Zapewnij sobie brak spóźnienia klientów na spotkania i zaoszczędź swój czas. Nie dostaniesz więcej telefonów z pytaniem “Jak znaleźć firmę i gdzie jest wejście?”. Zastosuj unikalny link i będziesz zawsze spokojny przed przybyciem klienta.

Zapewnij precyzyjną lokalizację
Zwiększ ruch na Twojej stronie wykorzystując atrakcyjne zdjęcia

Zwiększ ruch na Twojej stronie, wykorzystując atrakcyjne zdjęcia

Systematycznie fotografuj jak mija dzień pracy, zrealizowane projekty oraz spotkania z klientami i dodawaj wszystkie zdjecia na wizytówkę, aby przyciągnąć większy ruch z Google Grafika. Regularnie aktualizowane zdjęcia, pokazujące klientom jak pracujecie, zwiększają zainteresowanie i zaangażowanie Twoją ofertą.

Employer Branding

Buduj swoja markę, jako pracodawcy, aby nie szukać pracowników, a przyciągać najlepszych swoim podejściem do pracy. Prezentuj swoją pracę od środka, opowiadaj o wydarzeniach, świętach firmowych, konferencjach, szkoleniach i imprezach integracyjnych, aby przyszli pracownicy zobaczyli jak wygląda prawdziwe życie w Twojej firmie i byli zmotywowani do podjęcia pracy właśnie w niej. Dziel się również nagrodami i sukcesami Twojej firmy – to jest ważne zarówno dla przyszłych pracowników, jak i dla klientów.

Employer Branding
Aktualizuj godziny pracy

Aktualizuj godziny pracy

Komunikuj jasno dni i godziny pracy Twojej firmy, szczegółowo w okresach świątecznych, podczas dni wolnych, urlopów, wyjazdów integracyjnych i konferencjach. Dzięki temu, żaden klient nie rozczaruje się brakiem kontaktu z Twojej strony.

Zaprezentuj ceny

Dodawaj ceny za swoje usługi i produkty, aby Klient mógł łatwo skorzystać z Twojej oferty. Jeżeli prowadzisz biznes w branży gastronomicznej, to również udostępniaj w wizytówce menu, systemy zamawiania na wynos, a także rezerwacji stolików. Platformy takie jak Pyszne.pl mogą być zintegrowane z wizytówką, co dodatkowo ułatwi klientom składanie zamówień. W ten sposób klienci będą mogli łatwo sprawdzić ofertę i skorzystać z Twoich usług.

Zaprezentuj ceny

Zastanawiasz się nad zmianami w funkcjonowaniu wizytówki?

Skontaktuj się z nami

Pomagamy osiągnąć sukces w sieci. Zaufaj wiedzy i doświadczeniu