let’s make something together

Give us a call or drop by anytime, we endeavour to answer all enquiries within 24 hours on business days.

Find us

PO Box 16122 Collins Street West
Victoria 8007 Australia

Email us

info@domain.com
example@domain.com

Phone support

Phone: + (066) 0760 0260
+ (057) 0760 0560

,

Zastanawiasz się, jak pozyskiwać klientów w internecie? O tym musisz pamiętać!

  • Przez Marcin Jene
  • 22 czerwca, 2022
  • 538 Odsłon

Trudno o bardziej wyświechtane stwierdzenie od tego, że internet zapewnia mnóstwo możliwości sprzedażowych. Jednocześnie trudno o stwierdzenie prawdziwsze. Warto jednak pamiętać o tym, że kryje się w nim pewna pułapka, przez którą początkowe, bardzo optymistyczne plany i założenia często są brutalnie weryfikowane przez rzeczywistość.

Ne jest bowiem trudno wejść do internetu i zacząć sprzedawać. Stworzenie strony oraz sklepu internetowego od dawna nie jest żadnym wyzwaniem. Problemem staje się sprawienie, że zacznie na siebie zarabiać, a baza klientów cały czas będzie się poszerzać. Brutalna konkurencja sprawia, że nie zawsze jest to możliwe. Choć wielu twierdzi, że dobry produkt lub dobra usługa obroni się zawsze, nadal trzeba wiedzieć, w jaki sposób podejść do sprzedaży w internecie.

Chcesz zarabiać w sieci? Nie rób tego samodzielnie!

Mnóstwo biznesmenów, właścicieli firm oraz ekspertów w danej dziedzinie uważa, że działalność online to coś, czym spokojnie mogą zająć się na własną rękę. Że to nic trudnego – w końcu wystarczy stworzyć stronę lub sklep z szablonu, napełnić całość treścią, a następnie oczekiwać na pierwszych klientów.

W praktyce to tak, rzecz jasna, nie wygląda. Trudno osiągnąć cel bez skorzystania z wiedzy sztabu ludzi, wyspecjalizowanych w różnych obszarach. Tyczy się to także sprzedaży internetowej. Co więc musisz zrobić? Najlepiej zaufać profesjonalistom – agencji kreatywnej, którą tworzą tacy ludzie jak:

  • webmasterzy,
  • graficy
  • specjaliści SEO,
  • copywriterzy,
  • marketingowcy.

Do tego dojść mogą znawcy od promocji wideo i portali społecznościowych, fotografowie czy też osoby mający wiedzę na temat praw autorskich. Jeżeli wydaje Ci się, że tak duża grupa fachowców nie jest potrzebna do jednego sklepu internetowego, musisz zweryfikować swoją wiedzę na temat tego, jak działa internet, na czym polega sprzedaż w sieci, a także co trzeba zrobić, by pokonać konkurencję i zdobyć nowych klientów.

Zarabianie w internecie a agencja kreatywna

W lepszym zrozumieniu tego, jak to wszystko funkcjonuje, na pewno pomoże Ci charakterystyka usług, jakie jest w stanie wykonać dla Ciebie agencja kreatywna. To również dobry wstęp do dłuższej opowieści na temat tego, jak zarabiać w internecie.

  • Podstawowym zadaniem, jakim zajmują się fachowcy, jest budowa sklepu lub strony internetowej. Nie chodzi jednak o to, aby była to dowolna witryna. Koniecznie musi spełniać wymagania UX oraz te, które są istotne w kontekście obecności w wyszukiwarce Google.

 

  • Kolejnym ważnym elementem oferty agencji kreatywnej jest pozycjonowanie. Polega na realizacji działań mających na celu poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak łatwo można się domyślić, są one naprawdę rozbudowane – dotyczą czynności wykonywanych zarówno na stronie (on-site), jak i poza nią (off-site).

 

  • Nie bez znaczenia jest również optymalizacja SEO. Przeprowadzana w nowych witrynach, a także w tych, które już działają od pewnego czasu. Często jest ona poprzedzana audytem SEO. Cel jest jednak jeden – dopasowanie wyglądu, budowy i sposobu działania strony do wymagań robotów indeksujących i żywych użytkowników.

 

  • Wspomnieć trzeba też o typowych działaniach promocyjnych. Spośród nich wymienić można chociażby branding i rebranding, e-mail marketing, video marketing, jak również social media marketing.

 

  • Pomocne okażą się ponadto wszelkie czynności dodatkowe. Na przykład takie jak pomoc w zastrzeżeniu znaku towarowego, sesje zdjęciowe produktów dla sklepów internetowych, wykonanie grafik oraz profesjonalne doradztwo w każdej sprawie, która dotyczy działalności i sprzedaży w internecie.  

 

Powyższa lista doskonale pokazuje, jak wiele trzeba zrobić, by najpierw zaistnieć w sieci, a następnie coś sprzedać. Zwłaszcza gdy mowa jest o nowej marce, nieznanej szerokiej publiczności. Współpraca z agencją kreatywną wydaje się w takim przypadku jedynym słusznym rozwiązaniem.

 

4.8/5 - (67 votes)