Zastanawiasz się nad tym, by rozpocząć pozycjonowanie swojej strony samodzielnie i przy okazji nieco zaoszczędzić? Świetnie! Zapewne masz w tym doświadczenie, a Twoja witryna wcale nie wymaga działań wielu ludzi, by spełniły się Twoje plany. Jeśli nie, zastanów się jeszcze raz, gdyż podjęte decyzje mogą zaważyć o Twoim biznesie. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ […]
Kategoria: Copywriting
Roboty Google od dłuższego czasu doskonale wiedzą, że dobra, wartościowa strona internetowa musi być zapełniona ciekawą, merytoryczną treścią. Najlepiej odpowiednią dostosowaną pod kryteria procesu indeksowania. A czy Ty o tym wiesz? No właśnie. Właściciele stron www bardzo często bagatelizują znaczenie znajdujących się na nich treści. W rezultacie decydują się na teksty stworzone w kreatorze lub […]
Kim jest ghostwriter?
Ghostwriter w języku polskim jest autorem widmo, który w zamian za wynagrodzenie zrzeka się praw do swojej pracy i co ważne, pozostaje anonimowy. Najczęściej autorzy widmo pracują nad biografiami celebrytów i znanych postaci, które później ukazują się jako autobiografie. Bywa również, że ludzie nauki zlecają napisanie rozprawy naukowej dostarczając odpowiednią wiedzę i materiały. Praca ghostwritera […]
Optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (ang. SEO – Search Engine Optimization) odnosi się do wszelkich działań, które można podjąć bezpośrednio na stronie www w celu poprawy jej odbioru przez wyszukiwarkę, a w rezultacie zwiększenia jej pozycji w rankingach wyszukiwania. Optymalizacja strony www (znana również jako on-site SEO) to praktyka polegająca na ulepszaniu wielu […]
Zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym to efekt wielu procesów, w ramach których realizowanych jest szereg działań. Najczęściej na szeroką skalę. Warto więc korzystać z wszystkich dostępnych metod, by osiągnąć końcowy sukces. Dlaczego w takim razie wiele firm odpuszcza copywriting? Czy wynika to z braku świadomości, jak wiele dobrego może przynieść? A […]
Czy strona ma działać jak błyskawica? Tak. Czy ma się klikać? Jeszcze jak! Zgłaszając się do agencji marketingowej, oczekujesz konkretnych efektów, najlepiej w postaci wysokich miejsc w wyszukiwarce Google. Jest to w pełni zrozumiałe, w końcu tylko w taki sposób możesz dotrzeć do nowych klientów i sprawić, że Twoja firma zyska na rozgłosie. Czy jednak […]
Co zrobić, aby zostać zauważonym w sieci? Jakie kroki poczynić, aby strona internetowa odniosła sukces wśród odwiedzających ją internautów? Odpowiedź na oba pytania, które dość często padają z ust osób rozpoczynających działania marketingowe online, brzmi dokładnie tak samo. W obu przypadkach idealnym panaceum okazuje się być pozycjonowanie, którego moc sprawcza rośnie wraz z powiększającym się […]
Każdy posiadający stronę internetową w sieci dąży do tego, aby była ona pozycjonowana w Google jak najwyżej. Jednym z głównych elementów wspomagających domeny w wyszukiwarkach są właściwie napisane treści, które na niej opublikowano. Większość z nas w poszukiwaniu potrzebnych informacji zwraca się w pierwszej kolejności do Google. Encyklopedie, książki telefoniczne, gazety z ogłoszeniami przygotowanymi przez […]