Kategorie
Copywriting

Kim jest ghostwriter?

Ghostwriter w języku polskim jest autorem widmo, który w zamian za wynagrodzenie zrzeka się praw do swojej pracy i co ważne, pozostaje anonimowy. Najczęściej autorzy widmo pracują nad biografiami celebrytów i znanych postaci, które później ukazują się jako autobiografie. Bywa również, że ludzie nauki zlecają napisanie rozprawy naukowej dostarczając odpowiednią wiedzę i materiały. Praca ghostwritera […]

Kategorie
Copywriting SEO

Co to jest SEO, czyli optymalizacja stron internetowych

Optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (ang. SEO – Search Engine Optimization) odnosi się do wszelkich działań, które można podjąć bezpośrednio na stronie www w celu poprawy jej odbioru przez wyszukiwarkę, a w rezultacie zwiększenia jej pozycji w rankingach wyszukiwania. Optymalizacja strony www (znana również jako on-site SEO) to praktyka polegająca na ulepszaniu wielu […]

Kategorie
Copywriting

Prowadzisz sklep internetowy? Nie bój się copywritingu!

Zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym to efekt wielu procesów, w ramach których realizowanych jest szereg działań. Najczęściej na szeroką skalę. Warto więc korzystać z wszystkich dostępnych metod, by osiągnąć końcowy sukces. Dlaczego w takim razie wiele firm odpuszcza copywriting? Czy wynika to z braku świadomości, jak wiele dobrego może przynieść? A […]

Kategorie
Copywriting SEO

Czy audyt treści pomoże w optymalizacji strony internetowej?

Czy strona ma działać jak błyskawica? Tak. Czy ma się klikać? Jeszcze jak! Zgłaszając się do agencji marketingowej, oczekujesz konkretnych efektów, najlepiej w postaci wysokich miejsc w wyszukiwarce Google. Jest to w pełni zrozumiałe, w końcu tylko w taki sposób możesz dotrzeć do nowych klientów i sprawić, że Twoja firma zyska na rozgłosie. Czy jednak […]

Kategorie
Copywriting Marketing SEO

Pozycjonowanie stron – podstawowe wiadomości

Co zrobić, aby zostać zauważonym w sieci? Jakie kroki poczynić, aby strona internetowa odniosła sukces wśród odwiedzających ją internautów? Odpowiedź na oba pytania, które dość często padają z ust osób rozpoczynających działania marketingowe online, brzmi dokładnie tak samo. W obu przypadkach idealnym panaceum okazuje się być pozycjonowanie, którego moc sprawcza rośnie wraz z powiększającym się […]

Kategorie
Copywriting SEO

Dlaczego copywriting napisany przez copywritera podwyższy Twoje pozycje w Google?

Każdy posiadający stronę internetową w sieci dąży do tego, aby była ona pozycjonowana w Google jak najwyżej. Jednym z głównych elementów wspomagających domeny w wyszukiwarkach są właściwie napisane treści, które na niej opublikowano.  Większość z nas w poszukiwaniu potrzebnych informacji zwraca się w pierwszej kolejności do Google. Encyklopedie, książki telefoniczne, gazety z ogłoszeniami przygotowanymi przez […]