Kategorie
Copywriting Marketing SEO

Pozycjonowanie strony na własną rękę – dlaczego się to nie opłaca?

Zastanawiasz się nad tym, by rozpocząć pozycjonowanie swojej strony samodzielnie i przy okazji nieco zaoszczędzić? Świetnie! Zapewne masz w tym doświadczenie, a Twoja witryna wcale nie wymaga działań wielu ludzi, by spełniły się Twoje plany. Jeśli nie, zastanów się jeszcze raz, gdyż podjęte decyzje mogą zaważyć o Twoim biznesie. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ […]

Kategorie
Copywriting SEO Strony www

Zapełnij swoją stronę treścią! Postaw na sprawdzony SEO Copywriting

Roboty Google od dłuższego czasu doskonale wiedzą, że dobra, wartościowa strona internetowa musi być zapełniona ciekawą, merytoryczną treścią. Najlepiej odpowiednią dostosowaną pod kryteria procesu indeksowania. A czy Ty o tym wiesz? No właśnie. Właściciele stron www bardzo często bagatelizują znaczenie znajdujących się na nich treści. W rezultacie decydują się na teksty stworzone w kreatorze lub […]

Kategorie
Copywriting

Kim jest ghostwriter?

Ghostwriter w języku polskim jest autorem widmo, który w zamian za wynagrodzenie zrzeka się praw do swojej pracy i co ważne, pozostaje anonimowy. Najczęściej autorzy widmo pracują nad biografiami celebrytów i znanych postaci, które później ukazują się jako autobiografie. Bywa również, że ludzie nauki zlecają napisanie rozprawy naukowej dostarczając odpowiednią wiedzę i materiały. Praca ghostwritera […]

Kategorie
Copywriting SEO

Co to jest SEO, czyli optymalizacja stron internetowych

Optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (ang. SEO – Search Engine Optimization) odnosi się do wszelkich działań, które można podjąć bezpośrednio na stronie www w celu poprawy jej odbioru przez wyszukiwarkę, a w rezultacie zwiększenia jej pozycji w rankingach wyszukiwania. Optymalizacja strony www (znana również jako on-site SEO) to praktyka polegająca na ulepszaniu wielu […]

Kategorie
Copywriting

Prowadzisz sklep internetowy? Nie bój się copywritingu!

Zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym to efekt wielu procesów, w ramach których realizowanych jest szereg działań. Najczęściej na szeroką skalę. Warto więc korzystać z wszystkich dostępnych metod, by osiągnąć końcowy sukces. Dlaczego w takim razie wiele firm odpuszcza copywriting? Czy wynika to z braku świadomości, jak wiele dobrego może przynieść? A […]

Kategorie
Copywriting SEO

Czy audyt treści pomoże w optymalizacji strony internetowej?

Czy strona ma działać jak błyskawica? Tak. Czy ma się klikać? Jeszcze jak! Zgłaszając się do agencji marketingowej, oczekujesz konkretnych efektów, najlepiej w postaci wysokich miejsc w wyszukiwarce Google. Jest to w pełni zrozumiałe, w końcu tylko w taki sposób możesz dotrzeć do nowych klientów i sprawić, że Twoja firma zyska na rozgłosie. Czy jednak […]

Kategorie
Copywriting Marketing SEO

Pozycjonowanie stron – podstawowe wiadomości

Co zrobić, aby zostać zauważonym w sieci? Jakie kroki poczynić, aby strona internetowa odniosła sukces wśród odwiedzających ją internautów? Odpowiedź na oba pytania, które dość często padają z ust osób rozpoczynających działania marketingowe online, brzmi dokładnie tak samo. W obu przypadkach idealnym panaceum okazuje się być pozycjonowanie, którego moc sprawcza rośnie wraz z powiększającym się […]

Kategorie
Copywriting SEO

Dlaczego copywriting napisany przez copywritera podwyższy Twoje pozycje w Google?

Każdy posiadający stronę internetową w sieci dąży do tego, aby była ona pozycjonowana w Google jak najwyżej. Jednym z głównych elementów wspomagających domeny w wyszukiwarkach są właściwie napisane treści, które na niej opublikowano.  Większość z nas w poszukiwaniu potrzebnych informacji zwraca się w pierwszej kolejności do Google. Encyklopedie, książki telefoniczne, gazety z ogłoszeniami przygotowanymi przez […]