
Copywriting
Właściwa rejestracja znaku towarowego (zarówno słownego związanego z nazwą firmy, jak i słowno-graficznego, czyli logo) zapewnia szereg korzyści. Obejmują one przede wszystkim ochronę Twojego przedsiębiorstwa przed bezprawnym wykorzystaniem znaku i narażeniem Cię na związane z tym straty. Dzięki pomocy naszego prawnika przeprowadzisz całą procedurę w sposób prawidłowy, zgodnie z wszystkimi obowiązującymi zasadami.
Przed zakupem logotypu od grafika/agencji, należy je dokładnie sprawdzić pod kątem potencjalnych wad prawnych – czy nie nosi on znamion plagiatu.
Wszystkie logotypy powstające w naszej agencji są sprawdzane już na etapie projektowania. Dzięki temu, mamy pewność, że nasze projekty nie są obciążone wadami, a ich kontrola przez rzecznika patentowego jest jedynie formalnością.
Nie daj się nabrać na logo za kilka złotych, takie logotypy są bardzo często gotowcami pobranymi z internetu, a co za tym idzie – nie mogą być zastrzeżone zgodnie z prawem. Sam research zajmuje kilka godzin, by móc wykonać go dobrze, więc, jeżeli ktoś oferuje logotyp poniżej stawek rynkowych, jest to co najmniej podejrzane.
W ten sposób zyskujesz zabezpieczenie na wypadek nieuczciwej konkurencji, a więc działań innych firm, które będą chciały użyć nazwy Twojej firmy bądź logotypu.
Także w innych, nieco zmienionych wersjach! Nie warto ryzykować – lepiej od samego początku zadbać o skuteczną ochronę własnej marki. Dzięki niej będziesz w stanie dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Zyskasz poważny argument i dowód na to, że naruszone zostały interesy Twojej firmy.
Skupia się na ochronie nazwy firmy, a także słów wykorzystywanych w logotypie. Jeśli zdecydujesz się na rejestrację znaku, zyskujesz pewność, że nikt nie będzie mógł go użyć. To samo tyczy się nazw i słów brzmiących w podobny sposób. Decydując się na patent, możesz liczyć również na:
Zapewniamy nie tylko pomoc w przejściu całej procedury patentowej, ale też fachowe doradztwo związane ze wskazaniem, czy nazwa, którą chcesz chronić, jest opisowa (jeśli będzie – nie uzyskasz patentu).
Polega na zabezpieczeniu części wizualnej znaku. Logotyp chroniony jest także wtedy, gdy ktoś wykorzystuje go wraz z inną nazwą. Rejestracja umożliwi dochodzenie swoich praw, jeśli konkurenci używają oznaczeń podobnych do Twojego znaku słowno-graficznego.
Oferujemy wsparcie prawnicze podczas zastrzeżenia zarówno znaku słownego, jak i słowno-graficznego. Oba patenty wzajemnie się uzupełniają, gwarantując tym samym ochronę w każdej sytuacji.