
Marketing
Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa oraz optymalizacja pod kątem SEO. Pozycjonowanie stron polega na wyeliminowaniu ograniczeń, które spychają Twoją stronę internetową na dalekie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania. Skutecznie prowadzone działania pozycjonowania stron poprawią strukturę witryny oraz sprawią, że stanie się ona przyjazna dla wyszukiwarki Google. Za sprawą optymalizacji Twojej strony www; uzyskamy nie tylko zwiększony ruch jak również i konsekwentnie wysoką pozycję w wynikach organicznych. Zwiększymy popularność i rozpoznawalność Twojej marki.
Eliminacja błędów w witrynie
Umożliwienie wyszukiwarce Google prawidłowej oceny witryny
Poprawa pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania w Google
Zapewnienie bezpieczeństwa Twojej stronie www
Wyświetlenie Twojej strony www na jednym z pierwszych miejsc wyników organicznych
Pozycjonowanie stron to inaczej SEO – czyli search engine optimization, które odpowiada za zwiększenie widoczności strony w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Umożliwia wykorzystanie szeregu narzędzi technicznych i marketingowych pozwalających na wzrost ruchu na stronie.
Pozycjonowanie stron Warszawa przeprowadza się na kilku płaszczyznach działania i polega ono na:
Oczekiwane efekty pozycjonowania strony w Google przyjdą wyłącznie wtedy, kiedy zastosujesz wszystkie powyższe elementy. Myślenie „pod pozycjonowanie” i podporządkowywanie wszystkich działań w sieci to jedyny skuteczny sposób zdobycia i utrzymania wyników i wysokich pozycji organicznych w wyszukiwarce.
Prowadzenie biznesu w internecie np. sklepu internetowego, wiąże się z konkurowaniem z innymi przedsiębiorcami nie tylko w zakresie jakości oferowanych produktów, ich prezentacji czy konkurencyjności cen, ale przede wszystkim z dążeniem do bycia jak najbardziej WIDZIALNYM. Tu szczególną rolę pełni właśnie skuteczne pozycjonowanie lokalne, dzięki któremu możesz uzyskać najlepsze i NAJBARDZIEJ WIDOCZNE miejsce wśród wyników wyszukiwania w Google.
Stale udoskonalamy realizowane przez nas techniki pozycjonowania strony w Google. Testujemy różnorodne rozwiązania i działania SEO, dzięki temu, naszym Klientom, proponujemy skuteczne i trwałe rezultaty w postaci wysokich pozycji.
Mamy indywidualne podejście do każdego realizowanego zadania – fakt, narzędzia w zakresie pozycjonowania teoretycznie są takie same, ale skuteczność ich wykorzystania zależy od sposobu wdrożenia, który jest uzależniony od specyfiki każdego projektu i indywidualnie dobranego działania dla danej witryny czy sklepu internetowego.
Jesteśmy agencją, która posiada odpowiednie kompetencje do przeprowadzenia prawidłowego i przynoszącego trwałe efekty pozycjonowania stron. Nasze umiejętności techniczne oraz marketingowe przekładają się na Twój sukces. Z nami Twoja witryna znajdzie się wysoko na pierwszej stronie w Google.
Pozycjonowanie strony Warszawa to dość skomplikowany proces, na który składa się wiele elementów. Co więcej, każdy klient może dobrać taką kompilację zadań, które będą odpowiadały mu pod względem efektywności, kosztów czy nakładu pracy i koniecznych zmian. Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej czy sklepu jest pracą o indywidualnym charakterze. My wiemy, które narzędzia i działania w Twoim przypadku będą najskuteczniejsze.
Dla klientów wykonujemy szeroki zakres usług SEO – zobacz co wykonujemy podczas procesu pozycjonowania:
wybierzemy taki zestaw słów, który będzie dostosowany do oferty klienta oraz pozwoli uzyskać najwyższą WIDOCZNOŚĆ strony;
wykonamy przebudowę strony pod względem SEO i dostosujemy ją do wytycznych wyszukiwarki
przebudujemy stronę oraz wykonamy analizę istniejących linków do Twojej strony tak, aby zapewnić jej jak najwyższą widoczność
przygotujemy nowe treści, które dadzą efekt w podniesieniu widoczności strony;
wykonamy analizę opublikowanych treści, odpowiedni dobór słów kluczowych oraz przeprowadzimy ich formatowanie i uporządkujemy je w sposób, który umożliwi większą widoczność strony w Google;
zadbamy o zdobycie nowych, wartościowych linków prowadzących do Twojej strony;
przygotowujemy wartościowe dla użytkowników treści i publikujemy je w miejscach, które są odwiedzane przez internautów
dzięki której podnosimy skuteczność pozycjonowania wszystkich wdrożonych narzędzi. Jeżeli jeszcze ich nie posiadasz to otrzymasz dostęp do narzędzi Google Search Console czy Google Analytics
W czasach dzisiejszej konkurencji, jaka panuje w sieci, optymalizacja stron www jest absolutnie konieczna, by nasza strona nie zaginęła w gąszczu innych podpowiedzi od wyszukiwarki i aby pozycjonowanie lokalne było efektywne. Dzięki temu, że strona jest dobrze zoptymalizowana, to rosną jej szanse na osiągnięcie zaszczytnych wysokich miejsc wśród organicznych wyników wyszukiwania. Nawet dobry i merytoryczny content nie sprawi, że Google wywinduje nas na same szczyty pierwszej strony. Zadbać trzeba również o optymalizację SEO (ang. Search Engine Optimization)
Jak wiadomo, w słowach kluczowych znajduje się cała moc witryny. Są one jakby drogowskazami, której mają powiedzieć wyszukiwarce z jakimi zapytaniami ma powiązać i pokazać naszą witrynę.
Skompletowanie odpowiedniej listy fraz jest kluczowe i wymaga nie tylko zastanowienia się, ale profesjonalnej analizy niezwykle potrzebnej w procesie pozycjonowania strony. Jak odpowiednio dokonać wyboru fraz kluczowych do optymalizacji SEO witryny oraz dopasowanych do Twojego biznesu?
Po pierwsze, spójrz na to, jaki zasięg Cię interesuje. Jeżeli prowadzisz usługi lokalnie, to zawsze warto umieścić nazwę miejscowości w przynajmniej kilku propozycjach.
Po drugie, dobrze nazwij to, co oferujesz. Na podstawie tego możesz wygenerować krótkie zestawy słów kluczowych i rozbudowanych fraz, które po sprawdzeniu mogą okazać popularniejsze, ale jednocześnie odznaczają się większą konkurencyjnością lub długie zestawy fraz z mniejszą konkurencją. Na liście fraz kluczowych wybranych do optymalizacji SEO stron www dobrze jest pomieszać te dwa typy słów kluczowych zarówno dla produktów i usług.
Po trzecie warto rozpisać każdy ze swoich produktów czy usług oraz wokół nich stworzyć listę fraz kluczowych.
Metadane to informacje na temat strony umieszczone w jej kodzie. Metadane wskazują wyszukiwarce, co na danej stronie się znajduje. Za pomocą tagów, takich jak tytuł czy opis wskazujemy Google, że dana strona odpowiada konkretnemu zapytaniu. Pomimo wielu zmian w algorytmie wyszukiwarki, znaczniki metadanych dalej mają bardzo duże znaczenie i warto o nie zadbać. Jednocześnie takie znaczniki są tym, co użytkownik sieci widzi pod proponowanym mu linkiem. Jeśli ta treść będzie niezrozumiała, to szanse na kliknięcie są drastycznie niskie. Przykładowo dla tej strony będzie to pozycjonowanie stron Warszawa.
Wartościowa, merytoryczna oraz zoptymalizowana pod kątem SEO treść jest jednym z bardzo ważnych kryteriów, którymi kierują się roboty Google przy ustalaniu hierarchii wyszukiwania. Strony, które czyta więcej osób są oceniane również jako lepsze i bardziej wartościowe dla szukającego. Kluczem dla wysokiej pozycji jest tworzenie artykułów, które niosą realną wartość dla użytkowników sieci lub są dla nich interesujące oraz odpowiadają na możliwie najwięcej zapytań użytkowników wyszukiwarki. Dobrze jest zadbać o każdy element, od tytułu strony po nagłówki w tekście.
Zatem podziel się ekspercką wiedzą, starannie przygotuj treści również w oparciu o wcześniej wybrane frazy kluczowe, a Twoje starania na pewno zostaną docenione przez Google. W przygotowaniu merytorycznych tekstów może pomóc ekspert, a jeśli w danej dziedzinie to Ty w nim jesteś to bazuj na własnej wiedzy.
Optymalizacja stron internetowych to podpowiadanie wyszukiwarce, gdzie dokładnie ma się skierować, a czego nie chcemy wrzucać do indeksu wyszukiwarki.
Optymalizacja SEO to również ułatwienie indeksowania witryny robotom wyszukiwarki. W tym celu należy zadbać o linkowanie wewnętrzne czy mapę strony. Odpowiednia indeksacja przyspieszy osiąganie efektów w postaci wysokich pozycji oraz wysokiej widoczności strony w Google, a optymalizacja pod kątem słów kluczowych sprawi, że nasza witryna pojawi się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Indeksowanie jest kluczowe jeżeli chcemy aby pozycjonowanie stron oraz pozycjonowanie lokalne przyniosło efekty.
Wbrew pozorom stworzenie przyjaznego adresu nie jest takie łatwe. Odnośnik powinien zawierać słowa kluczowe, do tego powinien od razu informować użytkownika, co znajduje się na danej stronie internetowej. Adresy internetowe są tym, do czego wyszukiwarki przykładają sporą uwagę. Zalecenia odnośnie adresów internetowych zakładają, by nie były one zbyt długie oraz by nie zawierały określonych znaków specjalnych. Wśród nich znajdują się literki z ogonkami, a także znaki specjalne takie jak znak zapytania czy znak dolara. Jeżeli chcesz, aby w danym adresie pojawiła się spacja, to stosuj do tego znak myślnika „-”, a nie znak podkreślenia. Znak podkreślenia jest traktowany przez wyszukiwarkę jako pusty znak, ale z jego użyciem poszczególne słowa nie są od siebie oddzielone, powstaje więc jedno długie słowo, które na pewno nie spodoba się wyszukiwarce.
Roboty Google nie potrafią (jeszcze) zobaczyć tego co znajduje się na zdjęciu czy grafice. Pomóc w tym może optymalizacja SEO grafik i zdjęć. Odbywa się to m.in. poprzez podpisanie za pomocą opisów alternatywnych (alt=””) zdjęcia zawierając w nim frazy kluczowe. Do tego warto zadbać o odpowiednią wagę zdjęć, gdyż za ciężkie (duże) zdjęcia bezpośrednio negatywnie wpływają na szybkość wczytywania się strony, a jest to kolejny czynnik rankingowy.
Powyżej wymieniliśmy jedynie małą część spośród ponad 200 czynników, które wpływają na widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Chcesz dowiedzieć się więcej lub Twoja witryna koniecznie potrzebuje optymalizacji SEO? Napisz do nas!
Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google oraz skuteczny Content Marketing przyniosą wymierne korzyści dla firmy w postaci pozyskania wartościowego ruchu organicznego w witrynie internetowej. Skutecznie prowadzone działania skupione na pozycjonowaniu stron pozwalają na zdobycie i utrzymanie wysokiej pozycji Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google, a wartościowe dla użytkownika treści wpływają pozytywnie na wizerunek Twojej firmy.
Tekst do screenu:
Klient poszukujący dywanów orientalnych wpisał w wyszukiwarkę konkretną frazę. Pierwsze cztery uzyskane adresy z wyników wyszukiwania to płatne reklamy linków sponsorowanych. Natomiast tuż pod nimi wyświetla się na pierwszej pozycji w wynikach organicznych strona firmy, która korzysta z pozycjonowania stron, SEO i content marketingu.
Statystyki serwisu, w którym realizujemy Content marketing:
Wykorzystywane przez nas metody służące do skutecznego pozycjonowania stron:
Kanały z jakich Klient ma ruch po wprowadzeniu content marketingu:
Zapytania do Google i wyświetlanie się serwisu, którym się zajmuje QF:
Różnice pomiędzy pozycjonowaniem na wybrane, bardzo konkretne słowa kluczowe (zwane pozycjonowaniem rozliczanym za pozycje), a działaniami content marketing SEO (czyli pakiety SEO content marketing), poniżej opisuję kilka argumentów, które mam nadzieję są przekonujące.
Po usłudze pozycjonowania na frazy (pozycje) agencja odpina, zabiera z powrotem część albo całe zaplecze zbudowanych działań (i tak robi praktycznie każda agencja) – czyli płaci się wyłącznie za prace, które są wykonywane podczas trwania danej współpracy.
W razie rezygnacji z działań wszystko pozostaje u Państwa, cała wykonana praca (marketing szeptany, artykuły napisane i opublikowane, posty które piszemy i publikujemy na kontach społecznościowych – G+, Facebook, Twitter, innych) – czyli płaci się za rzeczy, które pozostają na zawsze Państwa własnością i dalszym czasie będą działały w wyszukiwarce internetowej
Tu po odpięciu zaplecza i zakończeniu współpracy mogą być widoczne dość duże i szybkie spadki pozycji i widoczności witryny w wyszukiwarkach
Tu zazwyczaj spadki nie są tak szybko zauważalne, efekt potrafi się utrzymywać znacznie dłużej, ponieważ całe zaplecze zbudowane do strony podczas procesu pozycjonowania pozostaje na zawsze, nie jest odpinane
Działania wykonywane są z uwzględnieniem kilku, kilkunastu, czasem kilkudziesięciu wybranych słów kluczowych – nie jest do końca pewne na jakie słowa strona zacznie się pojawiać w wyszukiwarce i czy dane słowa kluczowe faktycznie spowodują zapytania od potencjalnych klientów – znamy z doświadczenia sytuacje, że strona internetowa jest wysoko po danym słowie kluczowym, a miesięcznie jest tylko kilka kliknięć i zapytań z tego słowa
Tu podejmuje się działania, które w efekcie powodują zwiększenie widoczności, pozycji w wyszukiwarce, ruchu na stronę po praktycznie nieograniczonej liczbie słów kluczowych, tu nie wybiera się konkretnych; w efekcie (po kilku tygodniach, miesiącach) strona ma szansę być widoczna po tych oczywistych i po tych mniej nieprzewidywalnych słowach kluczowych, na mnóstwo kombinacji, synonimów, „długich ogonów” – bo różni potencjalni klienci mogą pytać o usługi na bardzo różne sposoby – np.:
i tak dalej …. Nasi klienci mają po 2700 fraz zaindeksowanych w indeksie Google
Mamy za sobą wiele doświadczeń, gdzie można pozyskać lojalnego, wiernego klienta, który znalazł firmę po wpisaniu słowa, które było zapytaniem z „długiego ogona” – gdzie na operację haluksa, dobry chirurg na operację haluksów.
To robimy w ramach abonamentowych działań co miesiąc: – przy content marketingu
Content Marketing to aktualna strategia promocji stron internetowych – poza tradycyjnymi, płatnymi kanałami pozyskiwania potencjalnych klientów i budowania wizerunku w sieci. Skuteczne pozycjonowanie stron Warszawa i strategia Content Marketingu połączona z profesjonalną optymalizacją SEO jest skutecznym rozwiązaniem w odpowiedzi na ciągłą zmienność algorytmów Google. W dobie obecnych zmian w wyszukiwarce niezbędne jest pozyskiwanie ruchu na Twoją stronę z różnorodnych miejsc w Internecie.
Efektywne rozwiązania marketingowe zawierają m.in.:
SEO copywriting to dostosowanie przyjaznych i zwięzłych treści na Twojej stronie internetowej i dla użytkowników i dla wyszukiwarek. Tekst na Twojej stronie www powinien zachęcać odwiedzających do czytania i jednocześnie w odpowiedni sposób powinien być nasycony słowami kluczowymi.
Skuteczne pozycjonowanie stron www Warszawa w wyszukiwarce odbywa się również dzięki tworzenie odnośników do strony. Jedną z lepszych metod wartościowej oraz mocnej rozbudowy profilu linkowego, czyli pozyskania wartościowych odnośników (linków) jest tworzenie artykułów sponsorowanych. Artykuły sponsorowane to treści publikowane w portalach i serwisach powiązanych tematycznie z działalnością Twojej firmy. Takie artykuły wraz z aktywnym linkiem powinny znaleźć się w popularnych oraz zaufanych źródłach, a przekaz informacji powinien być naturalny i obiektywny.
Marketing szeptany w sieci to również działania z zakresu link building polegające na naturalnych podpowiedziach oraz polecaniu sobie sprawdzonych usług, produktów itd. To naturalny i spontaniczny przekaz, najczęściej publikowany na forach oraz blogach. Marketing szeptany to prowokowanie do dyskusji i rozmów na dany temat.
Dzięki takiej formie tworzenia odnośników do strony, pozycjonowana strona internetowa uzyskuje zróżnicowany profil linkowy, który działa korzystnie na widoczność w wynikach wyszukiwania Google.
Pozycjonowanie stron internetowych jest długotrwałym procesem mającym na celu osiągnięcie jak najwyższego rankingu danej strony www w wynikach wyszukiwania. Przekłada się to oczywiście na zwiększenie liczby odwiedzin, a więc i klientów. Obecnie pozycjonowanie stron Warszawa jest jednym z najważniejszych działań marketingowych.
Niemal 85% ruchu na każdej stronie www pochodzi z wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google. Żadna inna reklama nie daje takich efektów, jak właśnie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Co ciekawe, jest to stosunkowo tania forma reklamy.
Samo pozycjonowanie stron internetowych Warszawa nie jest jednak takie proste. Internauci wyszukują przedmiotów czy usług nie tylko po jednej czy dwóch frazach, jednak pozycjonowanie stron Warszawa odbywa się dla każdego słowa kluczowego. Słowa kluczowe można znaleźć korzystać z pewnych narzędzi, które wskazują miesięczną liczbę wyszukiwań poszczególnych fraz. Frazy kluczowe można wyszukać i sprawdzić ich popularność np. za pomocą narzędzia dostarczonego przez Google – Keyword Planner.
Podczas pozycjonowania strony należy też pamiętać, że najpopularniejsze słowa kluczowe są już najczęściej wykorzystywane do pozycjonowania przez wiele innych firm. W takiej sytuacji korzystanie z nich może być bardzo czasochłonne i nieopłacalne. Wówczas warto poszukać alternatywnych fraz kluczowych.